مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: این اداره کل با توجه به بررسی های به عمل آمده و بررسی عملکرد سال گذشته در شاخص کسب و کار با اخذ نمره ۱۰۰ در تمامی ایتم‌ها  رتبه اول کشور را در بین ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها کسب کرد.
کد خبر: ۹۸۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱ 26 July 2021
 
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: این اداره کل با توجه به بررسی های به عمل آمده و بررسی عملکرد سال گذشته در شاخص کسب و کار با اخذ نمره ۱۰۰ در تمامی ایتم‌ها رتبه اول کشور را در بین ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها کسب کرد.
 
ب‍ه گزارش تابناک همدان، ‍سید ناصر محمودی در دومین جلسه کارگروه تسهیل سرمایه گذاری و مقررات زدایی اظهار کرد: عملکرد این کار گروه امسال برای اولین بار در برنامه عملیاتی اقتصاد و دارایی استان‌ها ارزیابی می‌شود و هدف اصلی آن تسهیل سرمایه گذاری و پیوند با کسب و کار است.

وی تصریح کرد: در ۹ مولفه از شاخص‌های مورد ارزیابی کسب و کار در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ پیشرفت و بهبود داشتیم.

مدیر کل اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: سال ۱۳۹۹ در استان ۷۰ قوانین مخل کسب و کار شناسایی و به هیئت مرکزی ارسال شده است.

محمودی اشاره کرد: پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار با هدف کاهش زمان شروع یک کسب و کار از ۷۲.۵ روز به ۳ روز و تسهیل در صدور مجوز‌ها در استان تشکیل خواهد شد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار