استاندار همدان:
استاندار همدان گفت: صنایع با استفاده از ظرفیت علمی تحقیقات و پژوهش‌های پارک علم و فناوری، توسعه و گسترش خواهند یافت.
کد خبر: ۹۶۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷ 07 June 2021
سید سعید شاهرخی در بازدید از پروژه‌ها و شرکت‌های فعال زیرمجموعه پارک علم و فناوری همدان افزود: در شرایط کنونی به منظور تحقق شعار سال، میزان شتاب صنایع و به دنبال آن توسعه استان، رابطه مستقیمی با ارتباط جامعه علمی و فناور دارد. 

به گزارش تابناک همدان، وی اظهار داشت: تقویت واحد‌های تولیدی و شرکت‌های مهندسی زیر مجموعه پارک علم و فناوری در اولویت قرارگرفته است.

شاهرخی با بیان اینکه پارک علم و فناوری همدان دغدغه‌ای در زمینه تامین زیرساخت‌ها نداشته باشد، عنوان کرد: پیوند موثر و سازنده جامعه علمی و فناور با واحد‌های تولیدی در همه بخش‌ها صورت گیرد. 

وی تصریح کرد: پارک علم و فناوری با حضور فعال در همه عرصه‌ها، عامل تحول و توسعه یک کشور است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: نگاه دستگاه‌های اجرایی نسبت به رفع مسائل و موانع پارک علم و فناوری، فرابخشی باشد. 

شاهرخی با اشاره به اینکه موانع و مشکلات پارک علم و فناوری شناسایی و تا حل و فصل آن‌ها پیگیری خواهند شد، بیان کرد: استان همدان در زمینه فعالیت‌های پارک علم و فناوری در کشور پیشرو است.

وی اضافه کرد: فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوبی در استان همدان وجود دارد که می‌توانند در حوزه توسعه و تولید در استان نقش موثری داشته باشند.

استاندار همدان افزود: فعالیت شرکت‌های فعال در پارک علم و فناوری همدان در زمینه‌های مختلف قابل تقدیر است و حمایت موثر و عینی از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شود. 

وی گفت: صندوق پژوهش و فناوری نقش موثر و سازنده‌ای در حمایت از واحد‌های فناور دارد، این اقدام در پارک علم و فناوری قابل تحسین است.

شاهرخی تاکید کرد: استان همدان در زمینه زیرساخت‌ها آمادگی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف را دارد.

شاهرخی در این بازدید با مدیران شرکت‌های مهندسی و دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری دیدار و مسائل و مشکلات واحد‌های مربوطه را مورد بحث و بررسی قرار داد. 

وی در حاشیه این بازدید با حضور در نمایشگاه محصولات واحد‌های فن‌آور استان همدان، از نزدیک طراحی و تولید محصولات جدید واحد‌های مربوطه را مشاهده و از نزدیک در جریان مسائل و موانع آن‌ها قرار گرفت.

استاندار همدان در ادامه بازدید از نمایشگاه از فعالان و مسئولان واحد‌های فن‌آور، به‌خاطر همت در راستای تقویت و پشتیبانی از تولید داخلی، قدردانی کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار