‍ فرماندار همدان خواستار شد:
اولین جلسه هماهنگی بزرگداشت شهید منتخب سال و کنگره بزرگداشت شهدای استان در فرمانداری همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵ 12 May 2021

فرماندار همدان در این نشست با اشاره به نقش بدیل همدان در دوران دفاع مقدس یادآور شد: حضور و عملکرد اثرگذار همدان در عملیات‌های متعدد جنگ تحمیلی و پشتیبانی از جبهه‌ها بسیار قابل توجه بوده است.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی افزود: دستگاه‌های اجرایی نسبت به پیش بینی و برنامه ریزی لازم جهت برگزاری باشکوه کنگره شهدای استان و بزرگداشت شهید منتخب سال اهتمام نمایند.

وی از تشکیل ستاد استانی کنگره شهدای استان با ۲۰ کمیته تخصصی خبر داد و اضافه کرد: اولین جلسه استانی این ستاد در استانداری برگزار و مسئولین کمیته‌ها مشخص شده اند که دستگاه‌های اجرایی متناظر شهرستان نیز موظفند در این راستا برنامه ریزی و پیگیری کنند.

فرماندارهمدان با اشاره به انتخاب سردار شهید علیرضا حاج بابایی بعنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۰ استان اظهار کرد: این شهید گرانقدر بعنوان یک معلم دردوران دفاع مقدس نقش برجسته‌ای داشته که باید با پیش بینی اقدامات مقتضی یاد و خاطره شهید بویژه برای نسل‌های جدید زنده نگاه داشته شود.

محمدی افزود: پنجم مرداد سالروز حضور سردار شهید سلیمانی در یاواره شهدای عملیات رمضان همدان است که جملات ماندگار مهم و معروف وی فراز‌هایی از سخنرانی ایشان در این مراسم است و در نظر است در این تاریخ برنامه بزرگداشتی برای سردار شهید علیرضا حاجی بابایی برگزار شود.

وی با بیان اینکه از شهدای روستا‌ها نباید غافل بشویم تصریح کرد: خانواده شهدا در روستا‌ها با مظلومیت زندگی می‌کنند و بعضا کمتر مورد سرکشی قرار می‌گیرند که اقدام شهرداری همدان در نصب تمثال این شهدا در سطح شهر قابل قدردانی است.

شهید علیرضا حاجی بابایی از فرماندهان توانمند دفاع مقدس در لشکر انصارالحسین (ع) استان همدان و مسئول محورعملیاتی سرپل ذهاب در ۲۴ تیرماه ۱۳۶۱ مقارن با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان همزمان با شب‌های قدر در عملیات رمضان در منطقه جنوب شرق بصره مورد اصابت گلوله‌های پدافند ضد هوایی دشمن قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار