فرماندار ویژه ملایر در جلسه ستاد انتخابات شهرستان:
"قدرت الله ولدی" فرماندار ویژه ملایر و رئیس هیات اجرایی انتخابات این شهرستان روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در جلسه ستاد انتخابات ملایر با حضور هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان، گفت: افزایش ۲۲ شعبه اخذ رای جدید در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان پیش بینی شده که به شعبه‌هایی با بالاترین میزان تعرفه‌های مصرفی اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 12 May 2021

فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به تصمیم وزارت کشور مبنی بر افزایش تعداد شعب اخذ رای با پیشنهاد هیات اجرایی ابراز داشت: در حال حاضر ۱۴ شعبه اخذ رای جدید در شهر ملایر و هشت شعبه در سطح بخش‌ها و شهر‌های تابعه پیش بینی شده است.

به گزارش تابناک همدان، ولدی رعایت  قانون، مقررات و  انصاف را اولویت اصلی و فصل الخطاب مجریان برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت مردم دانست و تاکید کرد: تلاش همه دست اندرکاران و عوامل اجرایی انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور با حضور حداکثری مردم ضمن بی طرفی کامل و صیانت از آرای مردم است و اجازه هیچگونه تخلفی را در روند برگزاری فرآیند انتخابات نمی‌دهیم.

وی با اشاره به آمادگی کامل ملایر برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم افزود: شاخص مهم ما در برگزاری انتخابات، علاوه بر قانون مداری، برقراری امنیت و تلاش برای مشارکت حداکثری، حفظ سلامت مردم با توجه به شیوع ویروس کرونا است که همه متولیان امر در این شهرستان کوشش خود را در این زمینه خواهند داشت. فرماندار ویژه ملایر در جلسه ستاد انتخابات شهرستان:



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار