رییس اداره ورزش نهاوند خبر از موفقیت ورزش این شهر داد و گفت: فکر نمی‌کردم ورزش نهاوند بتواند در شرایط کرونایی هم موفقیت‌های این چنین بزرگی به دست بیاورد.
کد خبر: ۹۶۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 11 May 2021

رامین درویشی افزود: فوتبال این شهرستان توسط تیم گرین کشاورز رتبه سوم را کسب کرد، در لیگ سه کشور
 مقام سومی را به دست آورد و بانوان بسکتبالیست‌ برای اولین بار در تاریخ بسکتبال نهاوند خوش درخشیدند.

به گزارش تابناک همدان، وی در ادامه افزود: ووشو کاران نهاوندی در لیگ برتر حضور داشتند و  چندین رتبه اولی کسب کردند؛ دو کشتی گیر ناشنوا در اردوی تیم ملی ناشنوایان برای مسابقات جهانی حضور پیدا کردند؛ دوچرخه سوار نهاوندی خوش درخشید و منجرب به پوشیدن پراهن تیم ملی شد؛ فوتبالیست ناشنوای شهرستان به تیم ملی راه یافتند.

درویشی ادامه داد: تیم‌های مختلف فوتبال در لیگ استان حضور پیدا کردند و در نتیجه منربه کسب مقام ؛ اولین دوره جام فوتبال شهدای رسانه برای اولین بار در نهاوند برگزارشد؛میزبان مسابقات لیگ کشور شدیم.

رییس اداره ورزش نهاوند گفت: سرکشی به پیشکسوتان ورزش نهاوند و تجلیل از ان‌ها را در برنامه های خود داشتیم؛ مراسم‌های فرهنگی مانند ترویج فرهنگ شهادت و نماز در جامعه ورزش برگزار شد؛ مسابقات ورزشی روستایی انجام شد؛ از جانبازان و خانواده محترم شهدا تجلیل شد؛ مسابقاتی در هفته دفاع مقدس برگزار کردیم و  همچنین مراسمات ملی اجرا شد.

وی خازر نشان کرد: تمام این موفقیت‌ها برای ورزش نهاوند در سالی که کرونا ورزش و اماکن ورزشی را کاملا تعطیل کرده بود اتفاق افتاده است.

 درویشی در خصوص پروژه‌های ورزشی در سطح شهرستان گفت: بودجه و اعتبار پروژه‌های ورزشی شهرستان و چگونگی اجرای ان توسط مدیران استانی و کشوری برنامه ریزی می‌شوند که در حال حاضر هم بیشتر پروژه‌های استانی به خاطر کمبود اعتبارات نیمه فعال هستند البته در خصوص این پروژه‌ها نهاوند تنها شهرستان استان بود که سالن باستانی خود را تکمیل کرد و ان را با حضور مسئولین استانی و کشوری افتتاح کردیم.

وی در ادامه افزود: در این سال کرونایی که ورزش تعطیل بود و درآمدی هم نداشت بیشترین کمک‌های مالی به تیم‌های ورزشی نهاوند شد تا بتوانند در لیگ کشور حضور پیدا کنند در حالی که این تیم‌ها خصوصی هستند و اداره ورزش هیچ گونه تعهدی در خصوص حمایت مالی از ان‌ها ندارد.
 
وی بیان کرد: در اقدامی دیگر یک اسکربرد برای ورزش نهاوند از استان گرفتیم تا نهاوند هم بعداز چندین سال صاحب یک اسکوربرد شود.

 رییس اداره ورزش شهرستان در پایان اظهار داشت: ما همیشه اماده پاسخگویی به خبرنگاران رسمی در شهرستان هستیم تا هرگونه سوال و ابهامی دارند را برطرف کنیم در این یک سال هم چندین بار خواستیم نشست خبری برگزار کنیم که کرونا مانع این امر شد و البته یکی از نشست‌ها هم به دستور مدیر کل استان لغو شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار