با اتمام تعمیرات دوره‌ای
معاون تولید نیروگاه گفت: با اتمام تعمیرات دوره ای، واحد بخار ۲۵۰ مگاواتی شماره یک نیروگاه شهید مفتح باموفقیت به شبکه سراسری متصل شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 10 May 2021

معاون تولید نیروگاه گفت: با اتمام تعمیرات دوره ای، واحد بخار ۲۵۰ مگاواتی شماره یک نیروگاه شهید مفتح باموفقیت به شبکه سراسری متصل شد.

به گزارش تابناک همدان، پژمان اختری ضمن اعلام این خبر گفت: تعمیرات انجام شده بمنظور رفع محدودیت‌های تولید و آماده سازی واحد جهت تولید پایدار و حداکثری انرژی در پیک تابستان صورت گرفته است که با تلاش و همدلی پرسنل در کوتاهترین زمان و بهترین راندمان انجام گردید.

معاون تولید نیروگاه اهم اقدامات صورت گرفته در این دوره از تعمیرات را تمیزکاری داکت‌های دود از پسماند سوخت مازوت، قلیا شویی ریهیت اکونومایزر و ایرهیتر، شستشوی استیم ایرهیتر‌های اولیه و ثانویه، تعمیرات داکت‌های دود و اکسپنشن ها، بازدید کارت‌های ابزاردقیق و انجام پرمیت‌های موکول به توقف واحد برشمرد و افزود: همزمانی تعمیرات دوره‌ای این واحد با ماه مبارک رمضان و موج چهارم کرونا شرایط بسیار سختی را پدید آورده بود که با درک صحیح پرسنل از محدودیت‌های شبکه برق و نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به انرژی الکتریکی، با کار جهادی و شبانه روزی تعمیرات ۲۰ روزه در ۶ روز به پایان رسید.

وی در پایان با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید و پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها بر عزم جدی پرسنل نیروگاه در تولید حداکثری و پایدار و تکرار موفقیت‌ها در پیک تابستان تأکید کرد.

گفتنی است با اتمام تعمیرات دوره‌ای واحد یک نیروگاه شهید مفتح، هر ۴ واحد نیروگاه با ظرفیت کامل هزار مگاوات و بدون محدودیت در مدار تولید قرارگرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار