رئیس قوه قضائیه در همدان:
آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در سفر یک روزه خود به استان همدان، در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان، گفت: سال‌های پس از پیروزی انقلاب که توفیق انجام ماموریت در همدان را داشتم در جوار عزیزان و شهیدانی، چون سلگی و چیت‌سازیان فرصت حضور یافتم.
کد خبر: ۹۶۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 09 May 2021

 آیت‌الله رئیسی گفت: توفیق حضور در محضر حضرت ملا علی همدانی را نداشتم، اما ایشان یکی از عالِمان خود ساخته و با ظرفیتی بودمام این شهدای  زینت‌بخش هر کوی و برزن است. 

 به گزارش تابناک همدان، وی افزود: نقش استان همدان، علما و شهدای عالی‌قدر، نقش برجسته و الگویی بزرگ در پیشروی ایرانیان است. 

 آیت الله رئیسی اشاره کرد: خدمت به مردم همدان توفیق بسیار بزرگ برای ما و همه مسئولان است لذا باید صبورانه و با حفظ کرامت، مشکلات و مسائل مردم  را پیگیری و بررسی کرد. 

وی گفت: سلامت مجموعه قضایی یک عنایت الهی است و با تاکید باید از آن صیانت شود مجموعه قضایی در کل کشور از هرگونه ناسلامتی پرهیز کنند. 

رئیس قوه قضاییه گفت: معاون راهبردی قوه قضائیه از طرح ارزشیابی قضات استان همدان به عنوان الگو استفاده کنند و دستگاه قضایی ضمن رسیدگی به پرونده مجرمین، وظیفه اصلاح آن‌ها را برعهده دارد. 

 وی تاکید کرد: با توجه بررسی هیئت ۲۵ نفره استان، طرح و گزارشی مفصل در نظر گرفته‌اند که پس از بررسی و تصمیم‌گیری‌های لازم، اعلام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار