رییس قوه قضاییه:
رئیس قوه قضاییه در سفر خود به همدان گفت: مدت‌ها قبل از سفر هیات ۲۵ نفره از همکاران برای احصای مشکلات به استان همدان سفر کرده بودند.
کد خبر: ۹۶۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ 09 May 2021

رئیس قوه قضاییه در سفر خود به  همدان گفت: مدت‌ها قبل از سفر هیات ۲۵ نفره از همکاران برای احصای مشکلات به استان همدان سفر کرده بودند.

به گزارش تابناک همدان، سید ابراهیم رئیسی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان توفیق سفر به استان همدان را پیدا کردیم که در ابتدا لازم است از مسئولان و مردم عزیز استان همدان عذرخواهی کنم که سفر ما با تاخیر انجام شد به دلیل شرایط کرونایی قرار بود یک ماه نیم قبل این سفر انجام شود، اما به دلیل شرایط استان امکان سفر فراهم نشد و بعد از اینکه از ستاد کرونا شرایط استان را مناسب ارزیابی کردیم این سفر صورت گرفت.

وی افزود: باید عرض ادب و احترام داشته باشم به خانواده محترم شهدا و جانبازان این استان به مردمی که از تاریخ بسیار روشن و نورانی برخوردار هستند و هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رشادت‌ها و ایستادگی‌های بسیاری داشتند به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس نقش پشتیبانی استان نقش مثال زدنی بود.

آیت الله رئیسی خاطر نشان کرد: قبل از این سفر هیات ۲۵ نفر از همکاران را به استان همدان اعزام کردیم که در نقاط مختلف استان مسائل قضایی و مشکلات اداری و مربوط به سازمان‌ها را بررسی کنند و نشست‌هایی با مدیران مختلف داشته باشند و گزارش‌های آن‌ها را دریافت کردیم.

وی تاکید کرد: امروز علاوه بر حضور در شورای اداری و شورای قضایی استان یک نشستی با مدیران استان از جمله استاندار و نماینده، ولی فقیه در استان و همکاران قضایی خواهیم داشت و گزارشات واصله در مورد استان را بررسی می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار