نماینده، ولی فقیه وفرمانده سپاه استان همدان به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی پیامی مشترک صادرکردند.
کد خبر: ۹۶۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ 09 May 2021
بسیج سازندگی همچون ستاره ای پر فروغ در آسمان مددجویانحجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی و سردارمظاهرمجیدی بمناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش تابناک همدان، در این پیام آمده است: ۱۷ اردیبهشت، روز صدور فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل "بسیج سازندگی" است که آن را به آحاد ملت شریف و عظیم الشأن ایران اسلامی به ویژه خیل عظیم بسیجیان سلحشور و جهادگران دریادل تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

انقلاب ما انقلاب مستضعفین، انقلاب ارزش ها، رنج دیدگان و پابرهنگان و انقلاب ستم کشیدگان است و لذا مبنای عملی نظام حمایت از اقشار ضعیف و امدادگری برای مددجویانی است که باید مورد حمایت قرار بگیرند و دراین راستان نقش بسیج سازندگی نقشی است که، چون ستاره‌ای پر فروغ از آسمان حمایت از مدد جویان می‌درخشد.

جهادگران بسیجی گنجینه‌های علم و عمل و پیشگامان محرومیت زدایی و تعالی کشورهستند. انقلاب را با روحیات مقطعی و فصلی نمی‌شود نگه داشت بلکه باید یک روحیات مداوم و مقاوم وجود داشته باشد که به‌واسطه آن به‌خوبی به اوج برسیم و اهداف انقلاب را حاصل کنیم.

درادامه پیام آمده است: یاد و خاطره و آرمان‌های تمدن ساز شهیدان و حماسه سازان بسیجی جهادگر در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب و میهن اسلامی را گرامی می‌داریم و با تجلیل از مجاهدت‌های مخلصانه و خدمات بی منت و بی انتهای بسیجیان در روند پیشرفت و تعالی کشور و امدادرسانی جهادی به مردم در سختی‌ها و مصایب در برهه‌های گوناگون همچون زلزله؛ محرومیت زدایی؛ کمک‌های مومنانه و تداوم موفق جلوه گری‌های تعهد، بصیرت و هوشمندی بسیجیان انقلابی و ولایتمدار، تحت راهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که متضمن تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و پشتوانه نیل به آمال و آرزو‌های بسیج جهانی اسلام در آزادسازی قدس شریف و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی است، را از درگاه حضرت حق خواستاریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار