استاندار همدان:
سید سعید شاهرخی در جلسه فوق العاده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، که به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرمانداران سراسر استان برگزار شد، مطرح کرد: پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی زیربط در حمایت، همراهی و همکاری به منظور پیشگیری و کنترل بیماری کرونا از دانشگاه علوم پزشکی استان و کادر درمان قابل تقدیر و تشکر است.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 25 April 2021

 شاهرخی گفت: کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

به گزارش تابناک همدان، وی افزود: علیرغم عملکرد ستاد استانی و همراهی مردم استان همدان، شرایط استان در وضعیت قرمز و خطرناکی قرار دارد. 

شاهرخی اشاره کرد: در پیک چهارم استان همدان جز ۷ استانی است که شدت گسترش و شیوع کرونا در آن‌ها بیشتر از سایر استان‌های کشور است اگر مصوبات ستاد ملی را به‌طور جدی انجام و اجرا شوند، مقررات سخت‌گیرانه‌تری که برای دولت و بازاریان و کسبه و مردم، هزینه بردار است، اجرا نخواهد شد. 

وی گفت: مشکل اساسی در استان، عادی‌انگاری مقابله و پیشگیری در گسترش کرونا است. 

استاندار همدان گفت: عدم رعایت قرنطینه نیز از عوامل مهمِ افزایش شیوع کرونا در استان است که دانشگاه علوم پزشکی استان باید به آن توجه جدی کنند. 

وی تصریح کرد: روند شیوع کرونا در استان نگران‌کننده است و همه باید کمک کنند مقررات رعایت پروتکل‌ها در شهرستان‌های با وضعیت قرمز، باید به شدت و جدیت انجام و اجرا شوند. 


وی تاکید کرد: تمام ورودی و خروجی‌های شهرستان‌های استان کنترل شودو برای کنترل وضعیت موجود باید با مردم برخورد اقناعی انجام شود.

شاهرخی گفت: از اصنافی که به خاطر شرایط کرونایی تعطیل می‌شوند، در چند ماهی که تعطیل هستند مالیات اخذ نشود.

وی اشاره کرد: فرمانداران تیم‌های نظارتی تشکیل دهند و از هرگونه مراسم عروسی، عزا و تجمعات در شهر و روستا جلوگیری کنند. 

شاهرخی تاکید کرد: با کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد جدی و به مراجع قضایی معرفی شوند.

وی گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان‌های خودرویی استان الزامی است، پارک‌ها و فضا‌های سبز که محل اجتماعات است باید مسدود شوند.
شاهرخی تاکید کرد: فرمانداران از کلیه ظرفیت‌های شهرستان‌ها برای مقابله با کرونا استفاده کنند و نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی انجام و با خاطیان برخورد جدی شود همچنین فرمانداران از ظرفیت دهیاران و بخشداران در کنترل و مقابله با کرونا استفاده کنند.


کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار