فرماندار شهرستان همدان گفت: فعالیت برخی از مشاغل گروه یک از روز شنبه ۴ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی در شهر همدان یک روز در میان می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 22 April 2021

محمد علی محمدی افزود: با توجه به شیوع گسترده بیماری و مخاطرات بسیار جدی ناچار به تشدید برخی از محدودیت‌های طرح هوشمند مدیریت کرونا هستیم.

به گزارش تابناک همدان، وی اضافه کرد: بر این اساس از روز شنبه مورخ 4 اردیبهشت سال جاری تا اطلاع ثانوی الزاماً برخی از مشاغل گروه یک نیز صرفا بصورت زوج و فرد مجاز به فعالیت می‌باشند.

محمدی تصریح کرد: تیم‌های بازرسی اتاق اصناف، سازمان صمت، اماکن انتظامی، مرکز بهداشت و ستاد صیانت نیز نظارت لازم را در این خصوص اعمال خواهند کرد.

فرماندار همدان افزود: بازار سر گذر یکی از مناطق پر ازدحام و خطرناک شهر همدان است که انتظار داریم ضمن توجه واحد‌های صنفی به پروتکلها، شهروندان نیز حتی المکان حضور کمتری در اینگونه اماکن پرخطر داشته باشند.

تعدادی از مشاغل گروه یک که از روز شنبه مورخ  ۴ اردیبهشت سال جاری تا اطلاع ثانوی صرفا بصورت زوج و فرد مجاز به فعالیت است.

- مراکز تهیه، تولید و طبخ مواد غذایی و خوراکی آماده و صرفا بیرونبر شامل تمام گروه‌های غذایی سرد، گرم، آشامیدنی، بستنی و آبمیوه، خشکبار، شیرینی و مشاغل مشابه

- شرکت‌های خدمات اینترنتی (اعم از تامین کنندگان اینترنت، فروشگاه‌های اینترنتی و شرکت‌های خدماتی مبتنی بر اینترنت)
 
- تعمیرگاه‌های انواع خودرو، لوازم خانگی، الکتریکی،الکترونیکی، کامپیوتر وتاسیساتی، کلیه خدمات فنی وکارواش؛ فروشگاه‌های انواع قطعات، لوازم یدکی، الکتریکی، الکترونیکی، صیادی، کشاورزی و تاسیساتی و سایر ملزومات مورد نیاز تولید؛ فروشگاه‌های انواع مصالح ساختمانی) از قبیل گچ، سیمان، سرامیک، لوله و اتصالات (محصولات فولادی) آهن و آلومینیوم (و پاساژ‌های تخصصی نظیر لاستیک، قطعات یدکی، آهن آلات، کامپیوتر) به استثنا پوشاک، کیف و کفش و موبایل و آهنآلات؛ لیتوگراف، تایپ و تکثیر و دفاتر فنی مرتبط، دفاتر آگهی تبلیغاتی، فروشندگان کاغذ و مقوا
- خشکشویی ها.
- مراکز فروش عینک‌های طبی؛ فروشگاه‌های مواد شیمیایی با کاربرد صنعتی و کشاورزی؛ غذا و ملزومات حیوانات خانگی، ملزومات و تجهیزات دامپزشکی
 
منبع: هگمتانه
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار