فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با دستگیری ۲ نفر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 09 April 2021

 فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با دستگیری ۲ نفر خبر داد.

 به گزارش تابناک همدان، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "امیری"، در تشریح این خبر گفت: در عملیات اول، با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های مرکزی به استان‌های غربی می‌کند.

 وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده و در یک عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامی شهرستان ملایر، خودرو سواری متهمان در شهرستان ملایر متوقف و در بازرسی از آن، ۱۳ کیلو گرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

 سردار امیری بیان کرد: در عملیات دوم و در پی تلاش‌های اطلاعاتی باند قاچاقچیان مواد مخدر تریاک که قصد انتقال از استان‌های مرکزی کشور به همدان را داشتند شناسایی و با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک اقدام عملیاتی و به موقع خودرو سواری آن‌ها را در ورودی شهر همدان متوقف کردند.

 این مقام ارشد انتظامی استان همدان افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۱ کیلو گرم مواد مخدر تریاک کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی استان همدان در پایان بیان داشت: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا می‌باشد که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار