محمد علی محمدی کفت: محدودیت‌های طرح هوشمند مدیریت کرونا متناسب با وضعیت قرمز از امروز به مدت دو هفته در همدان بع اجرا در می‌آید و در صورت عدم تغییر وضعیت استمرار خواهد یافت.
کد خبر: ۹۵۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 07 April 2021

فرماندار همدان افزود:  ورود و خروج خودرو‌ها با پلاک‌های غیر بومی به شهرستان همدان ممنوع و خودرو‌های متخلف اعمال قانون می‌شوند.

به گزارش تابناک همدان، وی خاطر نشان کرد: گروه‌های شغلی ۲ و ۳ و ۴ در این مدت تعطیل و صرفا مشاغل ضروری گروه یک اجازه فعالیت دارند.

وی تاکید کرد: فعالیت بازار‌های روز، بساط گستران و دست فروشان تا اطلاع بعدی ممنوع است.

فرماندار همدان خاطر نشان کرد:  فعالیت ادارات ضروری با حضور حداکثر یک سوم کارکنان و سایر دستگاه‌ها با حضور یک دوم کارکنان مجاز است ضمنا کلیه ماموریت‌ها و جلسات غیر ضروری لغو می‌گردد. 

محمدی گفت: جلسات ضروری ادارات صرفا با رعایت الزامات حداکثر با حضور ۱۵ نفر مجاز است.

وی گفت: ماز‌های جمعه و جماعت، مراسم مذهبی فرهنگی و اجتماعی نسبت به تعطیلی کامل در وضعیت قرمز اقدام نمایند.

محمدی خاطر نشان کرد:  ورود به آرامستان باغ بهشت همدان ممنوع و صرفا به تعداد محدودی نفر همراهان متوفی اجازه ورود داده خواهد شد.

فرماندار همدان گفت: محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های گردشگری و تفرجگاه‌ها از امروز اعمال خواهد شد که مسیر گنجنامه، تپه عباس آیاد و بلوار ارم از آن جمله است.

وی افزود: تردد کلیه خودرو‌ها از ساعت ۲۲ لغایت ۳ بامداد ممنوع و برای متخلفان جریمه پیش بینی شده ۲۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد.

محمدی گفت: تردد خودرو‌ها با پلاک غیر بومی ممنوع و خودرو‌های دارای پلاک سایر شهرستان‌ها و استان‌ها در همدان به مبلغ یک میلیون تومان در ۲۴ ساعت حداکثر یکبار اعمال قانون خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مدارس، دانشگاهها، حوزه‌های علمیه، موسسات آموزشی، آموزشگاه‌های خصوصی، کلیه مراکز ورزشی در وضعیت قرمز بطور کامل تعطیل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار