فرمانده انتظامی استان، از کشف ۸۹ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در ۲ عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با دستگیری ۶ نفر و توقیف ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو سواری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ 05 April 2021
 سردار "امیری"، در تشریح این خبر گفت: در عملیات اول،   با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های غربی می‌کند.

به گزارش تابناک همدان، وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و انتظامی استان کرمان، خودرو‌های قاچاقچیان در یکی از  شهرستان‌های این استان متوقف و در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون، ۵۸ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ متهم در این رابطه دستگیر شدند.

 سردار امیری بیان کرد: در عملیات دوم با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده باند قاچاقچیان مواد مخدر تریاک که قصد انتقال از استان‌های جنوبی کشور به استان‌های غربی را داشتند توسط کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان شناسایی و با همکاری انتظامی شهرستان نهاوند در یک اقدام عملیاتی و به موقع خودرو  سواری آن‌ها در ورودی شهر نهاوند شناسایی و متوقف  شد.

 وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۳۱ کیلو گرم مواد مخدر تریاک کشف و ۴ متهم در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان گفت: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در سطح ناجا می‌باشد که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار