جانشین انتظامی استان، از کشف ۲۵ فقره سرقت و دستگیری ۲ سارق خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 05 April 2021
 سرهنگ "رضا زارعی"، در تشریح این خبر گفت: به دنبال افزایش وقوع سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر همدان، در ابتدا جزئیات سرقت‌ها و شیوه و شگرد سارقان توسط ماموران پلیس آگاهی استان بررسی و اقدامات گسترده‌ای پیرامون شناسایی و دستگیری آنان صورت گرفت.

به گزارش تابناک همدان، وی افزود: برابر خبر واصله مبنی بر این که یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار مجددا در امر سرقت داخل خودرو فعالیت می‌کند، متهم به صورت شبانه روزی تحت نظر قرار گرفت و مشخص شد وی به اتفاق یکی از دوستانش دائمأ در سطح شهر در مکان‌های کم تردد پس از انتخاب سوژه خود در فرصت مناسب اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می‌کند.

 سرهنگ زارعی بیان کرد: با توجه به محرز شدن جرم، کارآگاهان با همکاری کارکنان تجسس کلانتری ۱۹ در یک عملیات از پیش تعیین شده نامبرده را در منزلش دستگیر و در بازرسی از آن، اموالی از قبیل: ضبط و پخش، آچار آلات، جک، مدارک و...   کشف شد.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی نامبرده در بازجویی‌های اولیه گفت، به دلیل داشتن اعتیاد شدید به مواد مخدر و جهت تأمین هزینه مصرف آن با همدستی یکی از دوستانش که دارای سابقه کیفری و اعتیاد می‌باشد در سطح شهر همدان اقدام به ۲۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو کرده اند.

 سرهنگ زارعی بیان کرد:  با بکارگیری شگرد‌های پلیسی همدست متهم نیز دستگیر، کلیه محل‌های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و هر ۲ نفر با قرار صادره روانه زندان شدند.

 جانشین انتظامی استان همدان در پایان گفت: داخل خودرو محل مناسبی برای نگهداری اموال قیمتی و مدارک نمی‌باشد لذا مالکان و رانندگان از نگهداری این قبیل از اموال و مدارک در داخل خودرو جدا خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار