رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری سارقان ترانس برق و کشف ۶ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 05 April 2021
 رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری سارقان ترانس برق و کشف ۶ فقره سرقت خبر داد.

 به گزارش تابناک همدان، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اسد بیگی"، در تشریح این خبر گفت: در پی تخریب تعدادی ترانس برق چاه آب کشاورزی و سرقت سیم آن‌ها در سطح روستا‌های شهرستان همدان و با توجه به اهمیت و حساسیت ایجاد شده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: در ابتدا از محل‌های سرقت بازدید و سر نخ‌های احتمالی جمع آوری و مشخص شد فردی ساکن یکی از استان‌های همجوار در این سرقت نقش دارد.

 وی افزود: اکیپی از ماموران پلیس آگاهی استان همدان به شهرستان مذکور اعزام و متهم را دستگیر کردند که نامبرده در تحقیقات صورت گرفته به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت، ۴ فقره تخریب و سرقت ترانس برق و همچنین سرقت مقدار زیادی گندم با همدستی ۲ نفر و یک خریدار اموال مسروقه اعتراف کرد.

 سرهنگ اسدبیگی تصریح کرد: همدستان متهم در همدان دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازرسی از منزل آنان، موتورسیکلت مسروقه کشف و با تکمیل تحقیقات، همگی با قرار قانونی روانه زندان شدند.

 رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: برخورد با سارقان اموال عمومی و کسانی که به این اموال خسارت می‌زنند با جدیت ادامه دارد و کارآگاهان پلیس آگاهی بدون هیچ اغماضی با خاطیان برخورد می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار