نوروز ۱۴۰۰؛
جایگاه‌های عرضه سوخت استان و نحوه خدمات‌رسانی‌شان در نوروز ۱۴۰۰ زیر ذره بین بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 05 April 2021
جایگاه‌های عرضه سوخت استان و نحوه خدمات‌رسانی‌شان در نوروز ۱۴۰۰ زیر ذره بین بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان قرار گرفت.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی این شرکت به نقل از امین روستایی، مدیر منطقه: بازدید‌ها در قالب طرح گشت کنترل و نظارت نوروزی از ۲۸ اسفند ۹۹ آغاز و تا روز ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه داشت.

وی افزود: این طرح با هدف کنترل، نظارت دقیق کمی و کیفی و اقدامات بهبوددهنده شرایط موجود و ارتقای کمی و کیفی خدمات‌دهی مجاری عرضه به مصرف‌کنندگان اجرا شد.

ایشان با اشاره به اینکه طرح گلگشت نوروزی همه ساله در سراسر کشور و به تبع منطقه همدان نیز اجرا می‌شود؛ گفت: امسال نیز با وجود بیماری کووید ۱۹ و زرد بودن اکثر شهر‌های استان از نظر رنگ بندی شرایط کرونایی، تا پایان تعطیلات شاهد حضور گردشگران و مسافران نوروزی بودیم و خوشبختانه در این مدت تمامی جایگاه‌های استان فعال و به همشهریان و هموطنان خدمات سوخت رسانی بی وقفه و مطلوب را ارایه دادند.

روستایی افزود: در این ایام سعی بر آن شد تا آماده‌سازی تمامی مجاری عرضه به ویژه در مسیر‌های اصلی و پرتردد و به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های فنی موجود به منظور ارائه خدمات شایسته در دستور کار تیم‌های مختلف بازرسی قرار گیرد و خوشبختانه هیچگونه مشکلی در تامین و توزیع سوخت به خودرو‌های شخصی و عمومی نداشتیم.

مدیر منطقه همدان بر دقت بیشتر کارکنان و رعایت مقررات فنی و اصول ایمنی درجایگاه‌های سوخت مایع و گاز طبیعی در این ایام و در همه طول سال تاکید کرد و از پایش کم و کیف ارایه خدمات جانبی، تأمین امکانات رفاهی ضروری مسافران، تجهیز نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و ... در جایگاه‌ها برای میزبانی هرچه بهتر و رفع کاستی‌های احتمالی خبر داد.

این مقام مسئول یادآور شد: بازرسان و کارشناسان منطقه در طول ۱۵ روز اخیر در قالب دو گروه روزانه از حداقل ۲۰ واحد عرضه بازدید کرده که در مجموع هر جایگاه سوخت حداقل ۴ بار در این ایام رصد و نواقص احتمالی آن‌ها به مالکان گوشزد و رفع شد. 

روستایی ضمن ابراز رضایت از وضعیت کلی جایگاه‌های عرضه سوخت اظهار داشت: همه جایگاه‌های این منطقه در شرایط عادی بود و مسافران و هم استانی‌های شریف، سوخت موردنیاز خود را بدون وقفه و به سهولت دریافت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار