فرمانده انتظامی شهرستان "ملایر"، از دستگیری سارق منزل با ۷ میلیارد ریال اموال ربوده شده در این شهرستان توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲ 24 March 2021
 فرمانده انتظامی شهرستان "ملایر"، از دستگیری سارق منزل با ۷ میلیارد ریال اموال ربوده شده در این شهرستان توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد. 

به گزارش تابناک همدان، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد باقر سلگی"، در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت منزل در شهریور ماه سال ۱۳۹۹ در شهرستان ملایر و به سرقت رفتن مقادیر قابل توجهی وجوه نقد و طلا از یکی از شهروندان، ماموران در صحنه حاضر شده و با انجام اقدامات فنی و تخصصی، دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در همین ارتباط با تلاش شبانه روزی و بی وقفه ماموران این یگان و به دست آمدن سر نخ‌هایی از سارق، مخفیگاه وی شناسایی و در یک عملیات ضربتی توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان دستگیر شدند.

 سرهنگ سلگی بیان کرد: با بررسی و تحقیات صورت گرفته مشخص شد، متهم دستگیر شده سابقه دار بوده و در بازرسی از مخفیگاهش بخش قابل توجهی از اموال مسروقه که ارزش آن‌ها ۷ میلیارد ریال برآورد شده کشف و به مالباخته تحویل و اقدامات لازم به منظور کشف مابقی اموال نیز در حال پیگیری است.

 فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه از شهروندان درخواست کرد: از نگهداری وجه نقد و طلاجات در منزل خودداری کنند و آن را به صندوق‌های امانات در بانک‌ها بسپارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار