جانشین انتظامی شهرستان "نهاوند"، از کشف ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر در سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱ 24 March 2021
جانشین انتظامی شهرستان "نهاوند"، از کشف ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر در سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد. 

 به گزارش تابناک همدان، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ذبیح الله درویشی"، در تشریح این خبر بیان داشت: در سه روز گذشته اجرای طرح‌های مستمر و مقطعی مبارزه با مواد مخدر توسط کارکنان انتظامی به صورت ویژه در دستور قرار گرفته است که با برگزاری جلسات برنامه ریزی مداوم و با تغییر تاکتیک‌های ماموریتی، این طرح‌های عملیاتی توسط یگان‌های انتظامی شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

 وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیز با توجه به این که کانون اصلی اقدام در طرح‌ها و عملیات‌ها بوده است، در سه روز گذشته با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در این راستا اقدام و در این مدت، ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان را کشف کرده است.

 سرهنگ درویشی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر و سایر یگان‌های انتظامی در سه روز گذشته، سه خرده فروش و پنج نفر معتاد متجاهر را دستگیر کردند.

 جانشین انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر گفت: پلیس شهرستان با طرح ریزی عملیاتی و پیش بینی منسجم اولویت‌های مختلف از جمله رصد و اشرافیت اطلاعاتی، کشف علمی جرایم و پیشگیری کارآمد، اقدامات عملیاتی و انتظامی متناسب در حوزه‌های مختلف جرایم و آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار قرار داده و به اقتضای شرایط، اجرایی می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار