‍ استاندار همدان:
استاندار همدان گفت: با برنامه ریزی و همدلی همه مجموعه‌ها کار‌های بزرگی را در استان در سال ۹۹ به نتیجه رساندیم
کد خبر: ۹۴۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ 18 March 2021
سید سعید شاهرخی در مراسم پایان سال دیدار با مدیران ستادی استانداری، فرمانداران، بخشداران و شهرداران سراسر استان، ضمن قدردانی از عملکرد خوب مجموعه وزارت کشور در استان همدان در سال ۱۳۹۹ گفت: استان همدان در سال ۱۳۹۹ به توفیقات بزرگی رسیده است که زحمات مدیران و کارکنان مجموعه دولت در استان قابل تقدیر است.
 
به گزارش تابناک همدان، وی افزود: تلاش کردیم تا اقدامات ماندگاری در استان انجام دهیم و با شکل و نمای جدیدتری در قالب یک برنامه مدون و کارشناسی شده تحت عنوان سند راهبردی تنظیم و در دستور کار قرار دهیم و بسیاری از موفقیت‌ها ماحصل همین سند بوده است.

 شاهرخی خاطر نشان کرد: با برنامه و وحدت و همکاری همه مجموعه‌ها برای تحقق اولویت‌ها و ماموریت دستگاه‌ها در استان اقدام کردیم. 

وی تصریح کرد: از مزایای عمده و قابل توجه برنامه راهبردی توسعه استان مشخص کردن نقشه راه توسعه استان تا چند سال آینده است. 

 استاندار همدان گفت: علاوه بر اقدامات انجام شده، ۱۲۰۰ میلیارد پروژه برای توسعه در استان در دست اجرا داریم. 

وی در خصوص  نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی ملایر گفت: این نیروگاه با بیش از ۵هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری تا سال‌ها در استان ماندگار است. 

شاهرخی گفت: در هر دو سال یک سد در استان به بهره برداری رسیده است که در توسعه و اقتصاد استان نقش بی‌بدیلی ایفا خواهند کرد. 

وی گفت:  استان در حوزه اقتصادی و درسال جهش تولید خوش درخشیده است.

 شاهرخی در مورد عملکرد دولت در حفظ سلامت مردم گفت: عملکرد دولت در برابر ویروس کرونا، در شرایط تحریم‌ها قابل تقدیر است. 

 استاندار همدان در پایان گفت: جوانان و بانوان را بیشتر دریابید و در عرصه‌های مختلف مدیریتی مشارکت دهید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار