فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۶۵ سارق  و کشف  ۳۰ دستگاه وسائط نقلیه مسروقه در ملایر طی ۱۵ روزه اسفند ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸ 17 March 2021

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۶۵ سارق  و کشف  ۳۰ دستگاه وسائط نقلیه مسروقه در ملایر طی ۱۵ روزه اسفند ماه خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر: سرهنگ پاسدار "محمد باقر سلگی " فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی و مجاهدانه مجموعه یگان‌های اجرائی در انتظامی ملایر و حمایت‌های قاطعانه دستگاه قضائی شاهد این توفیقات با اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، مبارزه با محتکران و قاچاقچیان کالا  در نقاط از پیش تعیین شده بودیم.

این مقام مسئول در ادامه و در تشریح جزئیات  این طرح، بیان داشت: از جمله  کشفیات شامل یک فقره احتکار و کشف ۲۰۵ هزار کیلو گرم برنج، ۵۹۵۷ لیتر روغن خوراکی، ۲۲۰۵ کیلو گرم شکر و ۲۳۷۵ کیلو گرم گردوی قاچاق به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال و پلمب یک فروشگاه  و دو انبار همچنین کشف ۲۶۶۷ عدد انواع لوازم خانگی و آشپزخانه و ۸۰ حلقه لاستیک قاچاق  فاقد مجوزمربوط به خودرو‌های  سواری وسنگین   بوده است.

سرهنگ سلگی با اشاره به هوشمندی پلیس در برخورد با سارقان حرفه‌ای  و شناسائی خودرو‌های تحت تعقیب، افزود: دستگیری ۷ نفر سارق محتویات داخل خودرو  و کشف ۱۹ فقره سرقت، دستگیری سارق حرفه‌ای معابر و کشف ۲۰ فقره از سرقت‌ها به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال، دستگیری ۸ نفر سارق اماکن خصوصی  و کشف ۱۵ فقره سرقت و دستگیری ۵ نفر سارق موتورسیکلت  و کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی و کشف ۳ تنه اوراق شده موتورسیکلت‌های مسروقه از سارقین و دستگیری ۱۱ نفر سارق ساختمان‌های نیمه کاره  و کشف ۱۴ فقره سرقت و توقیف ۴۲ دستگاه خودروی دارای حکم قضائی متواری شده  نیز از جمله اقدامات موثر در برخورد با سارقان حرفه‌ای بوده که اجرا شده است.

وی در ادامه گفت: جمع ارزش ریالی کالا‌های کشف شده مسروقه، احتکاری و قاچاق بیش از ۶۰ میلیارد ریال براورد شده است که با تشکیل پرونده قضائی متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: هوشمندی، اقتدار و صلابت پیام محکم این ماموریت برای مجرمان و سارقان تلقی و در مقابل نیز خدمتگزاری و افزایش احساس امنیت برای شهروندان ره آورد دیگر پلیس ملایر برای عموم شهروندان پس از اجرای این طرح  بوده  که  امیدواریم  با مشارکت حداکثری شهروندان و عمل به توصیه‌های پیشگیرانه پلیس شاهد کاهش وقوع جرائم و ناکام ماندن سارقان در جای جای این شهرستان باشیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار