معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان همدان از برگزاری آزمون مربیگری کمک‌های اولیه کد۳، با استقبال و حضور بیش از ۳۰۰متقاضی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ 08 March 2021

وحید عرفانی با بیان اینکه  ارائه آموزش‌های همگانی یکی از برنامه اصلی جمعیت هلال احمر محسوب میشود، از برگزاری دوره‌های آموزش عمومی کمک‌های اولیه مقدماتی، مهارت داوطلبی، عمومی امداد و عمومی نجات در سطح شعب جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، عرفانی با اشاره به برگزاری دوره‌های تخصصی امداد و نجات جاده ای، نجات در سیلاب، آواربرداری، تغذیه و اسکان اضطراری و اقدامات پیش بیمارستانی، گفت: دوره‌های تخصصی نیز به فراخور نیاز از سوی معاونت آموزش و‌پژوهش هلال احمر برگزار میگردند.
وی در همین زمینه از برگزاری آزمون مربیان کمک‌های اولیه کد۳ در استان همدان خبر داد و افزود: پیرو اطلاع رسانی‌های قبلی صورت گرفته، علاقه‌مندان  مشروط به گذراندن دوره‌های آموزشی عمومی هلال احمر و دوره تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی، می‌توانستند برای شرکت در این آزمون ثبت نام نمایند.

عرفانی با بیان اینکه نهایتأ ۳۱۰ تن برای آزمون مربیگری کمک‌های اولیه ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: این آزمون‌ها در دو مرحله در تاریخ‌ها بیست و پنجم بهمن و سوم اسفند ماه سالجاری برگزار شد.
 
معاون آموزش هلال احمر همدان از قبولی مجموعأ ۵۸ تن شامل ۳۴ خانم و ۲۴ آقا در آزمون فوق الذکر سخن گفت و افزود: قبول شدگان در آزمون کتبی، در دوره آموزشی مهارت‌های عملی نیز شرکت کرده و در آموزش عملی هم آزمون پایان دوره خواهند داشت.
ایشان در خاتمه یادآور شد:  قبول شدگان  در هر دو آزمون تئوری و عملی، در گام سوم، در دوره آموزش «روش تدریس» شرکت کرده و با آمادگی کامل به عنوان مربی به شعب جمعیت هلال احمر استان همدان تزریق خواهند شد.

عرفانی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و نیاز به بسترسازی برای آمادگی کامل نجاتگران و امدادگران فعال در پایگاهها، اظهار کرد:  به همین منظور در روز‌های پایانی سال ۹۹، دوره بازآموزی کمک‌های اولیه مقدماتی و اقدامات پیش بیمارستانی را هم برگزار خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار