تیم ژیمناستیک آکروژیم استان کرمانشاه بین ۱۶ تیم از سراسر کشور، سکوی اول رقابت‌های قهرمانی کشور را ازآن خود کردند.
کد خبر: ۹۴۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸ 04 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، تیم ژیمناستیک آکروژیم استان کرمانشاه با حضور ۱۶ تیم از سراسر کشور در سکوی اول رقابت‌های قهرمانی کشور قرار گرفت.

این رقابت‌ها در دو رده سنی برگزار شد، بردیا آلنگ و سعید گلدسته در سنین ۱۲ تا ۱۸ سال مقام سوم و نوید شوکتی و ابوالفضل زارعی در رده سنی بزرگسالان مقام اول را کسب کردند.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان کرمانشاه در گفت‌وگو با فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: به علت شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌ها، مسابقات بطور مجازی و آنلاین با حضور ۱۶ تیم از سراسر کشور برگزار شد.

غلامرضا همتی گفت: تیم شرکت کننده از استان کرمانشاه شامل دو گروه دونفره در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و بزرگسالان کرمانشاه توانست عناوین اول و سوم انتخابی تیم ملی را کسب کند.

قهرمان تیم آکروژیم از استان کرمانشاه نیز در ادامه، تصریح کرد: مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بودند به‌طوریکه تیم‌هایی در رقابت‌ها حضور داشتند که سابقه شرکت در مسابقات آسیایی و کسب مدال را داشتند.

نوید شوکتی افزود: مسابقات به‌صورت مجازی برگزار شد این رقابت‌ها انتخاب تیم ملی کشور بود که در اواخر بهمن‌ماه سال‌جاری در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و بزرگسالان برگزار شد.

وی گفت: با توجه به محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، اماکن ورزشی در این مدت تعطیل بوده و با این وجود از مدیران مربوطه و رئیس هیأت و همچنین اسپانسر تیم جناب آقای سوران فرخزاد که ما را در این مسیر یاری کردند و توانستیم به این جایگاه دست یابیم، تقدیر می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار