مدیر موسسه پرتو صبح امید گفت: اولین جشنواره ملی جوان و مرزداری ۱۶ استان کشور از (چهارشنبه) تا جمعه ۱۵ اسفند در کرمانشاه به صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ 04 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،مهسا شایگان افزود: در این جشنواره جوانان شاخص و نخبه این ۱۶ استان مرزنشین به معرفی ایده‌ها و دستاوردهای استان خود خواهند پرداخت و با هم رقابت می‌کنند.

دبیر این جشنواره در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره هم گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیاینه‌ گام دوم انقلاب و تاکید بر نقش مهم جوانان در پیشرفت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و همچنین اهمیت استان های مرزی در امر توسعه کشور بر آن شدیم که جشنواره جوان و مرزداری را برگزار کنیم.

وی احـیـای عـزت اسـلامی و ایرانی در بین جوانان و ارتقای علاقه اجتماعی به پیشرفت و توسعه استان های مرزنشین و تقویت باور و افزایش اعتماد به نفس جوانان استان‌های مرزدار آبی و خاکی به منظور حرکت به سوی آینده روشن انقلاب اسلامی را از اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: شناسایی ظرفیت های بالقوه استان های مرزنشین، نمایش فرهنگ و تفکر مقاومت و پیشرفت، حرکت های مردمی و سمن ها و ایجاد و تقویت روح مبارزه به منظور دفاع تمام قد از کیان ایران اسلامی از ذیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

این فعال اجتماعی ادامه داد: تلاش جوانان به منظور توسعه و آبادانی استان های مرزنشین و براساس پنج محور مرزداری، علم و پژوهش، مرزداری، معنویت، اخلاق و شهادت، مرزداری و اقتصاد، مرزداری، عزتمندی و تعلق اجتماعی و مرزداری، سبک زندگی و میراث فرهنگی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار