فرماندار صحنه گفت: مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال آینده، برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا است.
کد خبر: ۹۴۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 04 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«علیرضا حیدری» در نشست ستاد انتخابات صحنه با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات، خاطرنشان کرد: فرمانداری‌ها و تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط از هم‌اکنون برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده برنامه‌ریزی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات پیام امیدواری به جامعه در داخل کشور و مایه اقتدار کشورمان در صحنه‌های بین المللی است، اضافه کرد: فراهم کردن شرایط مطلوب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو وظیفه همه ما است.

حیدری اضافه کرد: ثبت نام اولیه شوراها اسلامی شهر و روستا بصورت غیرحضوری است و نامزدهای شورای اسلامی ابتدا بصورت غیرحضوری ثبت نام و سپس برای تکمیل مدارک به فرمانداری مراجعه نمایند.

فرماندار صحنه ادامه داد: امیدواریم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده با مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی آمده و با رعایت اصل بی‌طرفی، قانونمندی و در عین سلامت برگزار شود تا برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان افزوده شود.

با تمام وجود از تک تک آرای مردم حفاظت خواهیم کرد

فرماندار صحنه گفت: آرای مردم امانتی الهی نزد مسوولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات است و با تمام وجود از تک تک آرای مردم حفاظت خواهیم کرد.

حیدری افزود: مسوولین کمیته های اصلی ستاد انتخابات شهرستان در امر برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مشخص و احکام مربوطه نیز تحویل آنان گردیده است.

رییس ستاد انتخابات صحنه تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه، ادای دین به نظام اسلامی و مردم است بنابراین نگاه فرمانداری این شهرستان به عنوان مجری برگزاری انتخابات، صیانت از اراده عمومی است و تمام تلاش خود را در راستای تحقق این امر انجام خواهیم داد.

در این جلسه مسوولین کمیته ها به ارایه گزارش اقدامات خود در خصوص روند اجرای امور، مباحث تامین نیروی انسانی و وسایل در راستای برگزاری انتخابات پرداختند، همچنین در خصوص ثبت نام نیز با در نظر گرفتن شرایط ناشی از بیماری کووید ۱۹ بحث و تبادل نظر شد.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خردادماه سال ۱۴۰۰ همگام با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار