رئیس شورای شهرهمدان خبر داد:
سید مسعود عسگریان رئیس شورای شهرهمدان خبر داد:با موافقت و رأی اکثریت اعضای شورای شهر، در راستای حفظ موقعیت باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان و اعتلای ورزش استان اختصاص مبلغ ۲ میلیارد تومان، از محل اصلاحیه ردیف بودجه سال ۹۹ شهرداری به این باشگاه، در صحن شورا مصوب شد.
کد خبر: ۹۴۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ 03 March 2021
سید مسعود عسگریان رئیس شورای شهرهمدان خبر داد: با موافقت و رأی اکثریت اعضای شورای شهر، در راستای حفظ موقعیت باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان و اعتلای ورزش استان اختصاص مبلغ ۲ میلیارد تومان، از محل اصلاحیه ردیف بودجه سال ۹۹ شهرداری به این باشگاه، در صحن شورا مصوب شد.

به گزارش تابناک همدان، شورای پنجم با این اعتقاد که تیم‌های ورزشی حرفه‌ای  نظیر تیم‌های فوتبال، والیبال، کشتی و ... زمینه‌ساز ایجاد فضای نشاط عمومی هستند از ابتدای شروع به فعالیت خود، کمک به اینگونه تیم‌ها را در چارچوب‌های قانونی در دستور کار خود قرار داده است.

 حرکت در مسیر ایجاد انگیزه و توانمندسازی جوانان با همدلی و همراهی هم برای مشارکت بیشتر در امور و فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی امری ضروری است که برای ایجاد نشاط عمومی علاوه بر توسعه ورزش همگانی باید در زمینه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز سرمایه گذاری کرد چرا که کمترین دستاورد آن ارتقای سرمایه اجتماعی در جامعه خواهد بود.  

با توجه به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه ورزش از سوی متولیان امر، در این راستا شورای شهر و شهرداری همدان در حد توان خود وارد شده و با وجود شرایط سخت مالی در اجرای مسئولیت اجتماعی خود، در کنار ورزش این کلان شهر است و برای ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای ورزش شهر و استان از هیچ تلاشی دریغ نمی‏‌کند و به این ظرفیت اجتماعی، ورزشی که از سرمایه‌های به‌القوه شهر و جوانان این شهر محسوب می‌شود و به مساعدت به تیم پاس اقدام کرده است.

یم‌های حرفه‌ای و قهرمانی استان به عنوان سفیران معرف همدان در سطح کشور و حتی بین الملل هستند، بر این اساس انتظار می‌رود تیم فوتبال پاس به عنوان معرف موفق پایتخت تاریخ وتمدن ایران_زمین در رقابت‎ها داشته و باعث ایجاد انگیزه شود و نشاط بیشتر ورزشی در این استان شود
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار