با پایان یافتن تعمیرات اساسی٫
واحد شماره چهار نیروگاه شهید مفتح پس از ۹۰ روز تعمیرات اساسی، در ساعت ۱۳٫۱۵ روز چهارشنبه ۶ اسفند با موفقیت به شبکه سراسری متصل شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 25 February 2021
واحد شماره چهار  نیروگاه شهید مفتح پس از ۹۰ روز تعمیرات اساسی، در ساعت ۱۳٫۱۵ روز چهارشنبه ۶ اسفند با موفقیت به شبکه سراسری متصل شد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح و به نقل از معاونت تولید نیروگاه، واحد شماره ۴ نیروگاه پس از شانزدهمین دوره تعمیرات اساسی در واحد‌ها و با همت و تلاش کارکنان نیروگاه و مشارکت پیمانکاران داخلی در زمان مقرر به شبکه سراسری متصل شد.

پژمان اختری انجام موفقیت آمیز تعمیرات اساسی را در اوج شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ضالمانه علیه کشور اقدامی جهادی برشمرد که نشان از تعهد و تخصص پرسنل نیروگاه دارد.

معاونت تولید نیروگاه زمان اجرای فصل دوم تعمیرات سال جاری واحد‌ها را از اواسط اسفند تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام کرد و افزود: تعمیرات دوره‌ای سایر واحد‌های این مجموعه با هدف رفع نواقص موجود انجام خواهد گرفت تا هر ۴ واحد نیروگاه با حداکثر توان وارد پیک مصرف تابستان گردد.

شایان ذکر است نیروگاه شهید مفتح شامل ۴ واحد بخار ۲۵۰ مگاواتی جمعا به ظرفیت هزار مگاوات است که ۲ درصد از نیاز شبکه برق کشور و کل استان همدان را تأمین می‌کند و بالاترین تبادل برق در کریدور شمال جنوب در پست بلافصل این نیروگاه کنترل می‌گردد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار