مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان:
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان از افزایش ۱۴ درصدی بارندگی از آغاز سال آبی جاری در همدان به نسبت سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 23 February 2021
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان از افزایش ۱۴ درصدی بارندگی از آغاز سال آبی جاری در همدان به نسبت سال گذشته خبر داد.

 به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای همدان، مهندس منصور ستوده، با بیان اینکه در از ابتدا سال آبی جاری تاکنون شاهد بارندگی ۲۳۱ میلیمتری در همدان بوده‌ایم، گفت: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته میزان بارندگی ۲۰۳ میلیمتر و در بلندمدت ۱۹۷ میلیمتر گزارش شده است.

وی بیان کرد: میزان بارندگی نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد و نسبت به بلندمدت ۱۷ درصد افزایش داشته که امیدواریم در روز‌های باقی مانده از زمستان و همچنین بهار سال آینده بارندگی بیشتری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با اشاره به وضعیت سد اکباتان افزود: هم اکنون ۳۹ درصد سد اکباتان پر است و در حال حاضر ۰.۹ مترمکعب در ثانیه آب از سد اکباتان برداشت می‌شود.

ستوده حجم آب سد آبشینه را ۳.۹ میلیون مترمکعب معادل ۷۸ درصد ظرفیت آن بیان کرد و گفت: حجم آب سد شیرین‌سو ۳.۰۴ میلیون مترمکعب است که ۶۹ درصد آن پر است.

وی با بیان اینکه همچنین ۹۳ درصد ظرفیت سد کلان ملایر پر است یادآور شد: ۶۳ درصد سد سرابی تویسرکان و ۱۴ درصد سد شنجور رزن نیز پر است که امیدواریم همه سد‌های استان همدان در بارندگی‌های آتی سیراب شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار