مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان:
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از صدور اولین سند تک برگی بستر رودخانه (رودخانه باروداب نهاوند)، در استان همدان به عنوان یک اقدام قانونی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 23 February 2021
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از صدور اولین سند تک برگی بستر رودخانه (رودخانه باروداب نهاوند)، در استان همدان به عنوان یک اقدام قانونی خبر داد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای همدان، مهندس منصور ستوده با تاکید بر اجرای فرآیند‌های قانونی گفت: با همت همکاران ما در مجموعه آب منطقه‌ای اولین سند تک برگی مالکیت یکی از رودخانه‌های استان به عنوان یک اقدام قانونی صادر شد. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای با اشاره به اینکه رودخانه‌ها نقش بسیار مهمی در مدیریت منابع آب و به ویژه در کنترل سیلاب‌ها دارند، افزود: پیش از آغاز ثبت سند مطالعات لازم در خصوص رودخانه مربوطه انجام می‌شود و پس از آن اقدام به ثبت سند به اطلاع عموم خواهد رسید. درصورتی که اعتراضی وجود نداشته باشد صدور سند انجام خواهد شد.

ستوده با بیان اینکه اولین سند مالکیت تک برگی جهت رودخانه باروداب نهاوند صادر شده است، اظهار کرد: طبق این سند مالکیت تک برگی، ۴.۶ هکتار از بستر رودخانه باروداب به مالکیت دولت درآمد. همچنین ۴۰۰ کیلومتر دیگر نیز جهت ثبت و صدور سند در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای در پایان گفت: از زحمات مجموعه ثبت اسناد و املاک در این مورد بسیار مشهود و قابل تقدیر بود و از همکاری بسیار خوب مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان جناب  پیرهادی و همکارانشان در اداره ثبت نهاوند کمال تشکر و قدردانی را داریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار