منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان،
اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان موفق به کسب رتبه دستگاه شایسته تقدیر در پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در سال ۱۳۹۹ در بین ادارات کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان‌های سراسر کشورگردید.
کد خبر: ۹۴۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 23 February 2021
اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان موفق به کسب رتبه دستگاه شایسته تقدیر در پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در سال ۱۳۹۹ در بین ادارات کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان‌های سراسر کشورگردید.

به گزارش تابناک همدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان: مهرداد آزادی رئیس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان در گفتگو با پیام طبیعت استان از برگزاری بیشترین برنامه دیدار چهره به چهره مدیر کل منابع طبیعی استان در بین ادارات کل منابع طبیعی کشور خبر داد و گفت: مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان موفق به کسب رتبه برتر در بین ادارات کل منابع طبیعی وآبخیزداری سراسر کشور در شبکه سامد (ارتباط مردم ودولت) شد.

آزادی داشت: بر اساس بررسی، تجزیه وتحلیل عملکرد ونتایج حاصل از ارزیابی بعمل آمده از سوی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در حوزه مشارکت در برنامه‌های دیدار چهره به چهره مدیران با مردم، اسفندیار خزائی مدیر کل منابع طبیعی استان همدان موفق به کسب رتبه بیشترین برنامه دیدار چهربه چهره با مردم در بین مدیران کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان‌ها شده است.

وی افزود: نتایج این ارزیابی نشان می‌دهد که این اداره کل موفق شده در خصوص مدت زمان پاسخ گویی به پیام‌های مردمی در سامانه ارتباط مردم ودولت (سامد) وهمچنین کیفیت مناسب پاسخگویی جایگاه خیلی خوبی را دربین ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها به دست آورد.

مدیر روابط عمومی منابع طبیعی استان همدان تصریح کرد: بر اساس آمار‌های استخراج شده از سامانه سامد، از ۲۴ برنامه اجرا شده وتعداد ۷۶ ملاقات مردمی صورت گرفته که در کمترین زمان ممکن ضمن توجه به درخواست‌های مردمی، در کیفی سازی ارائه خدمات مورد نظر نیز اهتمام ویژه‌ای توسط منابع طبیعی به درخواست‌های مردمی وحل وفصل مسائل ومشکلات مردمی در حوزه منابع طبیعی انجام شده است.

آزادی با اعلام ضرورت پاسخگویی سریع، تکریم مردم و متقاضیان و جدیت در حل مشکلات مطرح شده در سامانه سامد، بیان کرد: پاسخگویی به مسائل و درخواست‌های مردم در تمام نقاط استان را از طریق سامانه سامد به طور مستمر پیگیری می‌کنیم و به دنبال اجرایی شدن درخواست‌های مردمی مطابق با امکانات وظرفیت‌های موجود ورعایت حقوق شهروندی هستیم.

گفتنی است در شرایط کرونایی به دستور استاندار همدان ارتباط مدیران ومسوولان استان با مردم هیچ گاه قطع نشده و علاوه بر اینکه مدیران همواره دیدار‌های مردمی بصورت رودررو و چهره به چهره البته با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سطح محدود انجام داده، اما بیشتر برنامه‌ها در این حوزه به سمت و سوی فضای مجازی و ارتباط از طریق سامانه سامد (۱۱۱) بوده است. 

در این راستا به دستور استاندار در هر روز تقریبا ۲ مدیر ارشد استان در سامانه سامد حضور پیدا کرده و خود نیز در این رویکرد در پاسخگویی به خواسته‌ها و مطالبات مردمی پیشگام بوده که در این زمینه پیشگامی منابع طبیعی استان در نتیجه ارزیابی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری گواهی بر این ادعا است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار