رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: این استان جزو پیشتازان برگزاری دوره‌های مربیگری و کارگاه‌های دانش افزایی رشته‌های زیرمجموعه ورزش همگانی کشور است.
کد خبر: ۹۴۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 23 February 2021
رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان گفت: این استان جزو پیشتازان برگزاری دوره‌های مربیگری و کارگاه‌های دانش افزایی رشته‌های زیرمجموعه ورزش همگانی کشور است.

به گزارش تابناک همدان هادی سبزواری اظهار داشت: شیوع کرونا مانع از فعالیت‌های آموزشی ورزش‌های همگانی همدان نشد و حتی به صورت آنلاین نسبت به برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌ها اقدام کردیم.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ دوره آموزشی به صورت آنلاین و حضوری برگزار شده است و قرار است تا پایان سال نخستین دوره مربیگری بادی پامپ درجه سه کشور در همدان اجرا شود.

سبزواری خاطرنشان کرد: برگزاری نخستین کارگاه بازی‌های رومیزی، اولین کارگاه جامپینگ فیتنس بانوان، آزمون مرحله هفت یوگا، سمینار کراس ترینینیگ، کارگاه طراحی تمرین و کارگاه تغذیه نیز در دستور کار است.

وی اجرای طرح ورزش در خانه را یکی از دستاورد‌های مهم ورزش همگانی همدان در سال جاری دانست و گفت: در این طرح هیات همگانی استان سال موفقی را سپری کرد و جزو برترین‌های کشور بود.

رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان جایگاه مربیان همدان در کشور را مطلوب دانست و گفت: تا پایان امسال نیز یکصد مربی جدید به خانواده بزرگ مربیان همگانی این استان افزوده خواهند شد.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مربی در رشته‌های مختلف ورزش‌های همگانی استان همدان فعالیت دارند ضمن اینکه بیش از ۲۰ هزار ورزشکار سازمان یافته داریم.

همدان یکی از استان‌های نمونه در توسعه ورزش‌های همگانی کشور است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار