مراسم افتتاح ۲۸۶ پروژه تعاونی در سراسر کشور با اشتغال زایی ۸ هزار و ۳۰۰ نفر، صبح امروز با حضور "محمد شریعتمداری" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و "محمد کبیری" معاون امور تعاون افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 16 February 2021
 مراسم افتتاح ۲۸۶ پروژه تعاونی در سراسر کشور با اشتغال زایی ۸ هزار و ۳۰۰  نفر، صبح امروز با حضور "محمد شریعتمداری"  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و  "محمد کبیری" معاون امور تعاون افتتاح شد.

به گزارش تابناک همدان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان به همراه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم حضور داشتند که ۵ پروژه تعاونی از ۵ استان به صورت نمونه از طریق ارتباط مستقیم با محل برگزاری مراسم افتتاح شدند.

تعاونی مسکن کارکنان شهرداری تهران از استان تهران، تعاونی تولید آرد لردگان از استان چهارمحال و بختیاری، تعاونی دامپروری پیشتاز دِهُنگِ شهرستان بَستَک از استان هرمزگان، تعاونی کشت و صنعت دونه دونه از استان فارس، تعاونی مسکن کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از استان کرمان، با ارائه توضیحاتی در زمینه شکل گیری فعالیت خود، آغاز به کار کردند.  

سهم استان همدان در این مراسم از افتتاح نمادین ۲۸۶ طرح تعاونی در دهه فجر، ۹ تعاونی با اشتغال زایی ۷۹ نفر و سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال می‌باشد که از این ۹ طرح تعداد شش طرح در بخش خدماتی، یک طرح توزیعی و دو طرح صنعتی می‌باشد.
 
این طرح‌ها به تفکیک شهرستان‌های استان همدان شامل سه طرح شهرستان اسد آباد، یک طرح شهرستان فامنین، یک طرح شهرستان بهار، یک طرح شهرستان تویسرکان، دو طرح شهرستان همدان و دو طرح شهرستان نهاوند است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار