فرماندار همدان:
فرماندار همدان در جلسه ستاد انتخابات شهرستان: مرکز استان در بحث انتخابات حساسیت خاص خود را دارد و دقت نظر بیشتری را در مسایل می طلبد.
کد خبر: ۹۴۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷ 14 February 2021

فرماندار همدان در جلسه ستاد انتخابات شهرستان: مرکز استان در بحث انتخابات حساسیت خاص خود را دارد و دقت نظر بیشتری را در مسایل می طلبد.
 
به گزارش تابناک همدان در این جلسه محمد علی محمدی افزود: کمیته های ستاد انتخابات ضمن آسیب شناسی دوره قبل در امور کمیته مربوطه بازنگری کنند.

وی تصریح کرد: محدودیتهای کرونایی و دستورالعملهای بهداشتی در کلیه فرایندهای انتخابات و اقدامات کمیته ها مورد توجه قرار می گیرد.

فرماندار همدان اشاره کرد: مسئولین بخشهای مختلف ستاد انتخابات و بخشداران نسبت به قوانین و سایر امور مربوطه اشراف کامل داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: در معتمدین پیشنهادی هیات اجرایی انتخابات از همه اقشار و تفکرها باید حضور داشته باشند، همچنین باید دست اندرکاران ستاد انتخابات شهرستان نسبت به مستند سازی کلیه اقدامات اهتمام جدی داشته باشند.

محمدی بیان کرد: ارایه گواهی سوء پیشینه برای داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا الزامی است لذا داوطلبان نسبت به اخذ گواهی سوء پیشینه اقدام کنند و اخذ این گواهی را به روزهای ثبت نام موکول نکنند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار