حجت الاسلام احد آزادی خواه روز گذشته در دیدار با فرمانده انتظامی استان با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از مجموعه پلیس به ویژه فرمانده انتظامی استان به دلیل برقراری امنیت بسیار مطلوب در همدان قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ 12 February 2021
 حجت الاسلام  احد آزادی خواه روز گذشته در دیدار با فرمانده انتظامی استان با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از مجموعه پلیس به ویژه فرمانده انتظامی استان به دلیل برقراری امنیت بسیار مطلوب در همدان قدردانی کرد.

به گزارش تابناک همدان وی نیروی انتظامی را نیرویی ایثارگر و فداکار عنوان و بیان کرد: نیروی انتظامی امروز تنها نیروی مسلحی است که در زمان صلح، نیز شهید می‌دهد و امیدوارم خداوند به همه نیرو‌هایی که امنیت ما را تامین می‌کنند، توفیق و سلامتی بدهد.

نماینده مردم ملایر با بیان اینکه نیروی انتظامی در کشور از جایگاه ارزشمندی برخوردار است، افزود: توسعه کشور با وجود امنیت امکان پذیر است که این نعمت، با تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی پلیس خدوم ایران برقرار و پایدار است.

آزادی خواه، نیروی انتظامی را پیشانی همه نیرو‌های مسلح دانست و گفت: ناجا در شرایط سخت، حضوری قدرتمندانه دارد و احساس امنیت موجود در تمامی مناطق ناشی از تلاش‌های ارزشمند این نیرو است.

وی فعالیت‌های پلیس در سطح جامعه را بسیار هوشمندانه دانست و یادآورشد: هوشیاری نیروی انتظامی جای تحسین دارد و باید بدانیم که اقدامات پلیس، در راستای برقراری آرامش و آسایش مردم است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یک نیروی هوشمند و مردمی است که کارکنان این نیرو، شبانه روز برای آرامش و آسایش مردم تلاش می‌کنند.

آزادی خواه، نقش ناجا در برقراری نظم و امنیت اجتماعی را مهم ارزیابی کرد و تاکید کرد: با قاطعیت می‌توان پلیس را یکی از خدمتگزارترین نیرو‌های جامعه دانست که آسایش خود را وقف امنیت آفرینی در جامعه کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: امنیت مطلوب کشورمان به گونه ایست که حتی دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی نیز همواره بر آن اذعان داشته اند، امنیتی که نقش پلیس در ایجاد آن بسیار پررنگ بوده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، پلیس را یک نیروی ولایی و ارزشمند توصیف کرد و گفت: ولایت پذیری، مردمی و مکتبی بودن ویژگی بارز پلیس ایران است و بحمد اله رضایت مندی مردم از ناجا در کشور بالا می‌باشد.

حجت الاسلام آزدیخواه با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی پلیس در شهرستان ملایر گفت: بحمدالله با تلاش و همت فرمانده و کارکنان انتظامی در شهرستان ملایر شاهد امنیت مطلوبی در سطح شهرستان هستیم و من به عنوان یک شهروند از این زحمات تقدیر و تشکر می‌کنم.

در ادامه این دیدار سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان نیز در سخنانی با قدردانی از تعامل بسیار خوب نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با پلیس استان، بر تقویت بودجه نیروی انتظامی در مجلس تاکید کرد وگفت: امیدواریم نمایندگان محترم مجلس با توجه به حجم بالای ماموریت‌های ناجا نسبت به افزایش بودجه پلیس در سال آینده کشور اهتمام ورزند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار