به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۴ جلد از مجموعه کتاب‌ های آموزشی "مخ" توسط خانه هوش منتشر شد.
کد خبر: ۹۳۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵ 10 February 2021


به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۴ جلد از مجموعه کتاب‌های آموزشی "مخ" توسط خانه هوش منتشر شد.

به گزارش تابناک همدان مجموعه کتاب‌های آموزشی مُخ با بیش از ۷۰ جلد، در سطوح مختلف، ویژه مدرسان خانه هوش با هدف ارائه آموزش استاندارد با حداکثر بهره‌وری، افزایش مهارت‌های ذهنی، فردی، رشد خلاقیتِ کودکان و نوجوانان برای اولین بار در کشور، در کارگروه انتشارات خانه هوش و خلاقیت همدان، طراحی و تدوین شده است.

این کتاب ها طی مراسمی با حضور رییس هییت ورزش‌های همگانی هادی سبزواری، مدیرعامل خانه هوش و خلاقیت همدان علیرضا خرمرودی رونمایی شد.

مدیر عامل خانه هوش در این مراسم گفت: مجموعه خانه هوش و خلاقیت همدان همواره سعی نموده دوره‌های آموزشی را طبق چارچوب‌های علمی و طبق یک استاندارد مشخص ارائه کند، تا حداکثر بهره وری را برای کودکان و نوجوانان داشته باشد.

خرمرودی افزود: یکی از اقدامات مهم مجموعه در این حوزه و در راستای تدوین منابع آموزشی به صورت منسجم و سازماندهی شده راه اندازی کارگروه انتشارات، از ابتدای سال ۱۳۹۸ بود.

وی گفت: یکپارچه سازی منابع هر دوره آموزشی و ارائه دقیق سرفصل‌ها در سطوح مختلف یکی از اهداف تشکیل کارگروه انتشارات می باشد.

خرمرودی خاطر نشان کرد: راه اندازی این کارگروه در مجموعه باعث شد هفتاد کتاب آموزشی با عنوان "مخ" در حوزه خلاقیت کودکان ویژه مدرسان طراحی و تدوین گردد.

وی تصریح کرد: ازویژگی‌های این مجموعه آموزشی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
۱- ارائه نکات لازم و ضروری ویژه مربیان برای تدریس موثر هر دوره آموزشی؛ 
۲- توضیحات لازم و کافی بصورت جلسه به جلسه جهت آموزش پایه و بخش بندی شده؛ 
۳- ارائه بخشی از آموزش، به بحث کار در کلاس، جهت افزایش یادگیری و بالابردن فعالیت‌های مشارکتی هنرجویان؛ ۴- ایجاد طرح کار در منزل جهت اموزش عمیق ومستمرهنرجویان.

خرمرودی در انتها افزود: مجموعه خانه هوش امیدوار است با اقداماتی این چنین، گام‌های موثری را در راه ارتقاع سطح آموزش کودکان و نوجوانان بردارد و به عنوان یک مرکز علمی، آموزشی فرهنگی سهم کوچکی در پرورش خلاقیت فرزندان این مرزوبوم و ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه داشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار