همزمان با دهه فجر انجام شد:
همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر پروژه آبرسانی به روستای قزل آباد شهرستان فامنین با حضور مسؤلین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 08 February 2021

همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر پروژه آبرسانی به روستای قزل آباد شهرستان فامنین با حضور مسؤلین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، در این مراسم فرماندار شهرستان فامنین ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن تقدیر از مدیر عامل و معاون بهره برداری بر شرکت آب و فاضلاب استان همدان و مدیر امور آبفای شهرستان، گفت:خوشبختانه علیرغم دغدغه‌های بسیار در خصوص یکپارچه سازی دو مجموعه آبفای شهری و روستایی، با مدیریت همه جانبه مدیر عامل آبفای استان مشکل آبرسانی به تعدادی از روستا‌های شهرستان مرتفع شد.

شماعی همچنین از دهیار و اعضای شورای روستای قزل آباد به دلیل پیگیری‌ها و همراهی‌ها به منظور به ثمر رسیدن این پروژه تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه معاون بهره برداری نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: خوشبختانه با مشارکت شورای روستا و خیرین آبرسان روستای قزل آباد و همچنین حمایت فرماندار شهرستان و مدیر عامل آبفای استان، پروژه با ارزشی به ثمر رسید.

نیکداد با بیان اینکه پروژه آبرسانی به روستای قزل آباد با همراهی سپاه پاسداران عملیاتی شد، عنوان کرد:پروژه مذکور با صرف ۴هزارو ۲۵۰میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد:این پروژه نمونه‌ای از یک اقدام مشارکتی اثربخش بود که امیدواریم در دیگر نقاط استان نیز حضور خیرین آبرسان بیش از پیش پررنگ شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فامنین نیز با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی به روستای قزل آباد در سال ۹۸کلید خورد، گفت:پروژه مذکور با همراهی فرماندار مدیر عامل آبفای استان، خیرین آبرسان و سازمان بسیج سازندگی سپاه عملیاتی شد.

اکبری افزود:پروژه مذکور با حفاری و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۷۰متر و لوله گذاری ۳هزار متر لوله پلی اتیلن و صرف ۴هزارو ۲۵۰میلیون ریال اعتبار به ثمر رسید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار