همزمان با دهه فجر انجام شد:
همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر و با حضورمعاون استاندار همدان، فرماندار و مدیر امور آبفای شهرستان کبودراهنگ، فاز دوم مجتمع آبرسانی خلعت آباد کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 08 February 2021
همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر و با حضورمعاون استاندار همدان، فرماندار و مدیر امور آبفای شهرستان کبودراهنگ، فاز دوم مجتمع آبرسانی خلعت آباد کلنگ زنی شد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، در این مراسم مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت فرماندار کبودرآهنگ امسال اعتبارات خوبی در حوزه آبرسانی تخصیص یافت، گفت: بر همین اساس فاز نخست مجتمع آبرسانی خلعت آباد با صرف ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان اعتبار به اتمام رسید.

امین شیخی زاده افزود:همزمان با دهه مبارک فجر کلنگ فاز دوم این مجتمع به زمین خورد که در این خصوص نیز بیش ۲میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول این مجتمع اجرای خطوط انتقال و حفاری چاه‌ها برای ۵روستا عملیاتی شد عنوان کرد:در فاز دوم ۴روستا تحت پوشش آبرسانی قرار خواهد گرفت.


با توجه به نقطه یابی‌های انجام شده و پیدا شدن منابع آبی پایدار پیش بینی میشود در سال ۱۴۰۰ صد درصد این روستا‌ها تحت پوشش آبرسانی پایدار قرار گیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه در مجموع در شهرستان کبودراهنگ ۵مجتمع آبرسانی وجود دارد، اظهارداشت:با بهره برداری از مجتمع عظیم دره ۲۲روستا و با افتتاح مجتمع آق کند ۱۱روستا تحت پوشش قرار میگیرند.
وی افزود:مجتمع آق کند علاوه بر کمیت، کیفیت آبرسانی را با نصب آب شیرین کن افزایش خواهد داد.

وی در نهایت اعلام کرد:خوشبختانه با مساعدت مدیر عامل آبفای استان از ابتدای سال جاری مجموعا ۱۰میلیارد تومان اعتبار در پروژه مختلف حوزه آب شهرستان کبودراهنگ هزینه شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار