همزمان با دهه مبارک فجر،
مجموعه فرهنگی ـ ورزشی سردار حاج قاسم سلیمانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در مراسمی با حضور سرهنگ امیری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 08 February 2021

 مجموعه فرهنگی ـ ورزشی سردار حاج قاسم سلیمانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در مراسمی با حضور سرهنگ امیری به بهره برداری رسید.

به گزارش تابناک همدان   به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصاد دارایی استان همدان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در این آیین بیان کرد: تلاش داریم با این گونه برنامه‌ها فرهنگ ایثار و شهادت را در این اداره  نهادینه کنیم.

سید ناصر محمودی گفت: علی رغم اینکه ماهیت کار این اداره  پیگیری مباحث اقتصادی استان است، اما همواره در همه عرصه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی حضور داریم.

وی تصریح کرد: هفته گذشته نیز همزمان با ولادت حضرت زهرا «س» و گرامیداشت روز مادر با حضور در منزل دو خانواده شهید از آنان تکریم به عمل آمد.

محمودی گفت: این مجموعه به همت کمیته ورزش پایگاه مقاومت اداره کل و با تلاش همکاران آماده بهره برداری شده است.

وی همچنین گفت: فراهم آوردن فضا و تجهیزات ورزشی در محیط اداره کل از اهم برنامه‌ها و سیاست‌های کاری ما است که منجر به بالا بردن فعالیت‌های بدنی و سلامتی همکاران و کارکنان این مجموعه می‌شود.
 
 فرمانده امور اقشار سپاه استان همدان در این مراسم با خطاب قرار دادن همکاران اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: سعی کنید که از این مکان ورزشی که به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است در مسیر ورزش و برگزاری مناسبت‌های فرهنگی استفاده نمایید و همواره رهرو راه شهدا و این شهید بزرگوار باشیم. 

سرهنگ امیری با تأکید بر ایجاد تعادل بین روح و جسم گفت: روح قوی به جسم قوی نیاز دارد. سرهنگ امیری در ادامه این مراسم ضمن تشکر از دکتر محمودی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان به جهت ایجاد این فضای مفید برای همکاران گفت ایجاد این فضای فرهنگی ورزشی باعث بالا بردن عملکرد کارکنان خواهد شد.

در پایان این آیین مسابقه دارت بصورت نمادین بین همکاران برگزار گردید.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار