مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خبر داد:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۷ هزار جلد کتاب جدید بین کتابخانه‌های عمومی استان همدان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 08 February 2021
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۷ هزار جلد کتاب جدید بین کتابخانه‌های عمومی استان همدان توزیع شد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، دکتر عاطفه زارعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک حرکت فرهنگی است اظهار کرد: به همین جهت کتابخانه‌های عمومی نیز همواره به دنبال ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی اقدامات متنوعی هستند و ر این راه تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر۷ هزار کتاب بین کتابخانه‌های عمومی استان همدان توزیع شد افزود: از میان ۷ هزار کتاب توزیع شده، ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب توسط مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور به کتابخانه‌های عمومی اهدا شده بود که برای ۹ کتابخانه که به تازگی افتتاح، بازگشایی و یا توسعه یافته‌اند، اختصاص یافت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه این منابع شامل کتب خریداری شده و اهدایی است تصریح کرد: در این میان بیش از ۵۰۰ جلد کتاب از حوزه هنری همدان شامل آثار نویسندگان بومی استان همدان خریداری و در اختیار کتابخانه‌ها قرار داده شد.

وی با بیان اینکه ۶۰ جلد قرآن کریم هم به کتابخانه‌ها ارسال شد ادامه داد: همچنین یک‌هزار و ۲۰۰ جلد کتاب که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهدا شده بود بین کتابخانه‌های عمومی توزیع شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار