شنیده‌ها 
بر اساس شنیده ها گروهی از دفتر بازرسی و نظارت رئیس قوه مقننه با چند نفر از فعالین سیاسی و اقتصادی همدان در خصوص مسائل مختلف و وضعیت مدیریت استان دیداری داشتند که خبر واصله از منابع غیر رسمی بوده و بر اساس شنیده هاست و این اخبار موضع رسمی تابناک همدان نمی باشد.
کد خبر: ۹۳۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸ 06 February 2021
به گزارش تابناک همدان، گروهی از دفتر بازرسی و نظارت رئیس قوه مقننه با چند نفر از فعالین سیاسی و اقتصادی همدان دیداری داشتند که خبر واصله از منابع غیر رسمی بوده و بر اساس شنیده هاست و این اخبار موضع رسمی تابناک همدان نمی باشد.
 
۱- شنیده شده است که گروهی از دفتر بازرسی و نظارت رئیس قوه مقننه با سه نفر از فعالین سیاسی و اقتصادی همدان دیداری داشتند. این دیدار و گفتگو در یکی از مساجد همدان انجام شده که در خصوص مسائل مختلف استان و وضعیت مدیریت استان، مسائل اقتصادی و امور نظارتی بر عملکرد مدیران صحبت شده است. در این جلسات از گزارش‌های مختلف ارائه شده به مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت همدان صحبت به میان آمده و از عدم ارائه گزارش به نهاد‌های نظارتی استان نیز گویا مباحثی مطرح شده است. طبق اخبار رسیده افراد انتخاب شده برای این دیدار از دفتر رئیس قوه مقننه انتخاب شده بودند. 
 
۲- شنیده شده است یکی از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر همدان روز پنجشنبه این هفته برنامه دیداری با جامعه بسیج خواهران خصوصأ بسیج خواهران شهرک شهید مدنی با عنوان صبحانه کاری در یکی از هتل‌های شهر همدان ترتیب داده است. این موضوع از دو منظر جالب توجه است از یک طرف به عنوان تبلیغات زود هنگام مطرح شده و از سویی دیگر عدم توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص حفظ فاصله اجتماعی در دوران شیوع بیماری کرونا محسوب می‌شود. 

۳- شنیده شده است که طیف‌های مختلف برای ورود به عرصه مدیریت شهری اعلام آمادگی کرده‌اند. کانال‌ها و گروه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی افراد مختلف را با عنوان کاندیدای احتمالی معرفی می‌کنند. یکی از این گروه‌های فعال که ابراز علاقه برای ورود به شورای شهر همدان نموده است تعداد قابل توجهی از خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه‌ای است که در نوع خود جالب توجه است. 

۴- براساس اخبار رسیده و شنیده‌ها، تعدادی از کارشناسان و کارمندان شهرداری همدان و همچنین کارشناسان شورای شهر همدان برای کسب نمایندگی پارلمان شهری همدان اعلام آمادگی کرده و در این راستا فعالیت‌های زودهنگام خود را آغاز کردند. به نظر می‌رسد بخشی از بدنه کارشناسی مدیریت شهری دنبال تصاحب قدرت در مدیریت شهری است و این مهم را از طریق کسب کرسی پارلمان شهری جستجو می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار