مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر از افتتاح ۱۲ پروژه همزمان با دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: ۴۰کیلومتر تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار توسط مدیریت توزیع برق ملایر در سال جاری اجرا شده است.
کد خبر: ۹۳۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ 06 February 2021
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر از افتتاح ۱۲ پروژه همزمان با دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، رضا شیر دره در جمع خبرنگاران ملایر ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: ۴۰کیلومتر تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار توسط مدیریت توزیع برق ملایر در سال جاری اجرا شده است.

وی عنوان کرد: رضایتمندی مشترکین، مسئولان و ارتقای شاخص‌ها سه هدف عمده شرکت توزیع برق ملایر است.

شیر دره تصریح کرد: در ۱۰ ماه گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه برق شهرستان ملایر انجام شده است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر افزود: نصب ۶ دستگاه پست عمومی در سال جاری در ملایر نصب خبر داد و طی ۱۰ ماه گذشته تعداد ۴ هزار و یکصد دستگاه کنتور معیوب تعویض شده است.

 وی با بیان اینکه امسال در حوزه شهر‌های ملایر ۳ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و در روستا‌های شهرستان نیز ۶ هزار و ۳۰۰ متر شبکه روستایی ایجاد شده است اظهار داشت: اجرای ۴۰ کیلومتر تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در ۱۰ ماه گذشته، احداث خروجی‌های فوق توزیع شهرک ولیعصر و انجام یک هزار و چهارصد متر شبکه فشار ضعیف متوسط زمینی و ۳۰۰ متر شبکه هوایی از دیگر یگر اقدامات این اداره در سال جاری بوده است.

وی از اصلاح و بهینه سازی برق بازارملایر با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: اصلاح برق بازار یکی از دغدغه‌های بازاریان بود که یک هزار و ۵۰۰ متر از شبکه بازار اصلاح و بهینه شده و مابقی نیز در آینده انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: روشنایی معابر حاشیه شهر، مسکن مهر و.. از دیگر اقدمات این اداره است، همچنین روشنایی بلوار خلیج فارس نیز در هفته دولت افتتاح شد.

 مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایربر مدیریت مصرف برق تاکید کرد و گفت: ما سعی کرده ایم تا آنجایی که ممکن است خاموشی‌ها را به کمترین و حداقل برسانیم و اگر مدیریت مصرف باشد از سایر مشکلات خارج خواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد: پیک مصرف شهرستان ۱۲۱ مگاوات بود که مربوط به مرداد ماه با بیشترین پیک مصرف است.

 شیردره یادآور شد: این مدیریت در وصول مطالبات و کاهش خاموشی‌ها طی ده ماه گذشته موفق عمل کرده است.

شیر دره اظهار امیدواری کرد و گفت: وصول مطالبات ۱۳ درصد رشد داشته که بدهی‌های مشترکین به برق ملایر از ۳۰ میلیارد تومان به ۲۷ میلون تومان رسیده است.

وی بیان کرد: در حوزه خاموشی‌ها ۳۳ درصد خاموشی‌ها نسبت به سال گذشته کاهش داشته است و یکی از اقدامات این اداره اطلاع‌رسانی درخصوص خاموشی‌هایی است که در شهر داریم و خاموشی‌ها نیز به خاطر اقدامات با برنامه است و برخی خاموشی‌ها نیز به خاطر آب و هوا و حوادث است، مردم می‌توانند با ۱۲۱ مشکلات خود را در میان بگذارند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳۰ هزار اشتراک در شهرستان ملایر در حوزه برق و همچنین یک هزار و ۸۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با ۳ هزار دستگاه پست توزیع داریم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های عملیاتی اداره برق ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین است، اعلام کرد: در این زمینه بیش از ۴۰ خدمت این مدیریت از طریق نصب اپلیکیشن «برق من» به مشترکین ارائه می‌شود که در این روز‌های کرونایی یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای مردم و جلوگیری از مراجعه حضوری است.

وی به اجرای طرح «برق امید» از سوی وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه هیات دولت در این زمینه مشترکینی که مشمول این طرح هستند با مصرف به میزان تعیین شده طی هر دوره مشمول تخفیف صد درصدی بهای برق مصرفی می‌شوند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر اضافه کرد: طرح برق امید از اول آبان ماه اجرایی شده و برای ماه‌های گرم ۱۰۰ کیلووات و برای سایر ایام ۸۰ کیلووات تعریف شده است که این طرح تنها مشمول مشترکین خانگی است.

وی گفت: این طرح در حال حاضر مشمول ۲۵ درصد از مشترکین ملایری می‌شود که از دیگر مشترکین تقاضا داریم مصرف برق خود را تا حد امکان مدیریت کنند تا از تخفیف صد درصدی بهای انرژی ماهانه بهره‌مند شوند.

شیر دره در ادامه افزود: اجرای هفت مانور از ابتدای سال از دیگر اقدامات این اداره است و این مانور‌ها با همکاری بسیج با هدف رفع ضعف ولتاژ، تعویض کنتور، اصلاح و بهینه و اقدامات پیشگیرانه، روشنایی معابر و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز و ... انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار