بیانیه شماره ۲ حزب موتلفه اسلامی پیرامون مسائل استان همدان
حزب موتلفه استان همدان به مناسبت چهل و دومین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی بیانیه خود را خطاب به استاندار همدان منتشر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ 02 February 2021
به گزارش تابناک همدان، حزب موتلفه استان همدان به مناسبت چهل و دومین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی بیانیه خود را خطاب به استاندار همدان منتشر کرد .
 
متن این بیانیه بدین شرح است:
با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) وبا تبریک و گرامیداشت چهل و دومین دهه فجر باید گفت انقلاب اسلامی با تمام دشمنی‌های خارجی و نفوذی‌های داخلی ۴۱ سال است درگیر است و این درگیری بین جبهه حق و باطل ادامه دارد و این انقلاب زمینه و بستر ساز ظهور حضرت حجت (عج الله) هست انشاا...

 و ما با شیاطین انسی  مثل آمریکا، اسرائیل، انگلیس، عربستان و ستون پنجم آن‌ها که نمایندگی شان را در ایران اسلامی به عهده دارند و برایشان سینه چاک میکنند و به خیالشان سدی برای پیشروی انقلاب شوند مواجه هستیم که هر دفعه منجر به شکست و افتضاح شان شده و در این راه شهیدان بزرگی مثل شهید سلیمانی را از ما گرفتند، اما مردم تصمیم خود را گرفته و تسلیم زور و قلدری استکبار و ریزه خواران داخلی آن‌ها نمی‌شوند و تصمیم دارند تا دست و پای آن‌ها را از ایران اسلامی قطع و انشاالله حاکمیت مستضعفان را ساری و جاری سازند. اما این میان آیا مسولین ما همپای این انقلاب و قطاری که در حال حرکت هست، همچنان سوار می‌مانند؟ یا مثل بعضی‌ها نیمه راه پیاده میشوند؟ حال باید مراقب باشیم کاری نکنیم که، ولی نعمتان انقلاب ما را از قطار پیاده کنند لذا لازم است نصایحی اگرچه شاید تلخ جهت فراموش نکردن بعضی مسولین از طرف حزب موتلفه اسلامی بعنوان خیرخواهی گفته شود. از آنجایی که استاندار مسئول ارشد اجرایی استان می‌باشد خطاب ما به ایشان بوده و این بدان معنا نیست که دیگران خصوصا نمایندگان مصون از نصایح خیرین هستند، ولی در حال حاضر سخن ما بیشتر با استاندار محترم هست:

۱- آقای استاندار آیا می‌دانید فاصله طبقاتی در استان شما چقدرهست؟ در این صورت چگونه تاب می‌آورید که زباله گرد، قوت لایموت خود را در سطل زباله‌ها جستجو کند؟

۲- آقای استاندار به علت برخی از ندانم کاری‌ها، استان دسته دو را تراز سطح یک نشان دادید و حالا باید محروم از برخی بودجه‌ها شویم و استان و مردم متضرر شوند، چرا که در بودجه استانی تاثیرگذار است؟

۳- آقای استاندار افتخار کنید که نرخ افزایشی تورم استان براى هر خانوار ۵/۳ درصد وخانوار‌های اســتان با ۵/۳۱ درصد تورم وهمــدان در پله پنجم تورم در کشورو خانوار‌های روستایی همدان نیز با ۹/۳۳ درصد رتبه چهارم کشــور وتورم ۱۲ ماهه خانوار‌های شهری همدان با ۷/۳۰ درصد استان یازدهم است؛ که خود موجب افزایش فاصله طبقاتى، مهاجرت به شهرهاى بزرگ و افزایش بیشــتر افراد در دهکهــاى درآمدى پایین‌تر منجر شود؟  

۴- آقای استاندار شما هم مثل دولت شفافیت را کنار گذاشته و پنهان کاری را پیشه کرده اید، چه شد روزنامه‌ای که حاضر نبود مطلبی برای شما و برخی نمایندگان تیتر بزند حالا سینه چاک شما شده است؟

۵- آقای استاندار شما استاد رزومه سازی برای حزب خود هستید وگرنه چگونه حاضر می‌شوید با سیاسی کاری و با هدف تغییرات فله‌ای و بولدوزری، اشخاصی که نه تخصص و نه تجربه در مسایل سیاسی دارند را بکار گیرید؟ اگر مدیرانتان مناسب بودند چرا تغییر دادید و اگر بد بودند چرا بکار گرفتید؟ تا آنجا که فرماندار منصوبتان، انتخابات و آرای نمایندگان منتخب مردم را زیر سئوال می‌برد!

۶- آقای استاندار نرخ بیکاری ۹ ماهه امسال ۷.۹ درصد بوده که نسبت به سال گذشته که ۷.۴ درصد بوده، حدود ۰.۶ درصد افزایش داشته است، نرخ بیکاری در پاییز امسال هم برابر ۹.۴ درصد بوده؟ بهمین دلیل آمار صحیح اشتغال و بیکاری استان باید راستی‌آزمایی و شیشه‌ای شود؟  

۷- آقای استاندار یادتان هست مانور دادید که اگر کسی معتاد متجاهر پیدا کند جایزه دارد حالا خود معترف به این موضوع شده اید کدام حرف درست بود؟

۸- آقای استاندار به توصیه آقای روحانی مردم زندگیشان را به بورس بردند تا دولت کسری بودجه اش را از جیب مردم تامین کند بفرمائید شما کجا از زمین خوردگان بورس بنا بر توصیه دولت حمایت کردید؟

۹- آقای استاندار در دستگاه شما شایسته سالاری جایش را به حزب سالاری داده و به همین خاطر کشاورزی استان هنوز درجا می‌زند وعلیرغم برند سیب زمینی انگور سیر و گردو و ... هنوز دنبال بزک کردن آن‌ها هستید و کار اساسی در این راستا از جمله ایجاد صنایع تبدیلی، انجام نپذیرفته است؟  

۱۰- آقای استاندار اساس انقلاب مردمی بودن آن است، لطفاً شرایط سخت مردم را درک کنید، با مردم بودن فقط عکس یادگاری گرفتن با آن‌ها نیست این حضور تصنعی است اگر التیامی بر زخم مردم شدید مردمی هستید وگرنه نمک بر زخم مردم نپاشید؟ چرا که مردم انتظار رفع مشکلات و ثبات بازار را دارند؟

۱۱- آقای استاندار معیشت مردم بسیار مشکل شده است گوشت، مرغ، ماهی، مواد لبنی، برنج بعلت گرانی چند برابری از سفره اقشار متوسط و کم‌درآمد جامعه حذف شده و توان خرید آن‌ها را ندارند و به تدریج به جمعیت کمیته امداد اضافه میشود که جزء افتخارات شما محسوب میگردد؟

۱۲- آقای استاندار متاسفانه بسیاری از افرادی که متهم به مشی اصولگرایی بودند قلع و غم کردید و بجای آن‌ها افرادی بکار گماردید که شایستگی آن سمت را نداشتند، شما حتی به برخی از هم مسلکی‌های خود رحم نکردید و یکباره آن‌ها را از حیظ انتفاع ساقط کردید؟

۱۳- آقای استاندار شما به تبع دولت، قائل به احزاب نیستید و با احزاب بازی می‌کنید، البته احزاب اصلاح طلب که در دفتر شما خیمه زده اند، ولی برای خالی نبودن عریضه و جایی که منفعت شما اقتضا کند جلسات دیمی و محدود و مدیریت شده‌ای هم با جریان رقیب میگذارید؟

۱۴- آقای استاندار عدالت و واقع نگاری مطبوعات استان شما کیمیا شده و برخی نشریات فقط بدنبال معاشند تا نمایندگی مشکلات مردم و صد البته مسولین هم سلطان وعده‌ها شده اند؟ از طرفی رسانه‌ها را به سفید و سیاه تقسیم بندی کرده اید؟

۱۵- آقای استاندار اوائل انقلاب دولت و مردم یکدست بودند و به مرور با رسوخ و نفوذ جریان لیبرال طرفدار غرب برای حفظ منافع و جریان خود، انقلاب و صاحبان اصلی انقلاب یعنی مستضعفین را فراموش کردند تا جایی که ظاهر و باطن شان چهره نفاق گرفت؟

۱۶- آقای استاندار تیم پاس به چه قیمتی باید در استان بماند؟ از ۴۸ هیئت ورزشی بیشترین سهم اعتبارات متعلق به هیئات فوتبال استان و روستایی و عشایری و همگانی که داخلی و نه برون مرزی است، اختصاص یافته، و کمترین بودجه به هیئت‌های کشتی و تیراندازی که تمام افتخارات المپیک متعلق به اینهاست، لطفا بفرمائید شاخص‌های ارزیابی و دلائل موجه این موضوع چیست؟  

۱۷- آقای استاندار چقدر توازن بین بالای شهر و پائین شهر برقرار است؟

۱۸- آقای استاندار نظارت و شفافیت و... حلقه گم شده استان شماست، آیا تا بحال شده با مردم صادقانه ونه گزینشی صحبت کنید یا فکر میکنید مردم فقط بدرد انتخابات میخورند و با آن‌ها ابزاری رفتار میکنید؟ البته مشی دولت "غلط بودن نظارت بر قیمتها" و مخالفت با قیمت‌گذاری است؟

۱۹- آقای استاندار چرا بشترین تجمیع ادارات در مناطق بالای شهر است؟

۲۰- آقای استاندار خبر دارید آمار خودکشی در استان همدان در سال گذشته با میزان ۹.۴۳ درصد هزار رتبه چهارم در سطح کشورداشته است؟ و آیا اقدامی در این باره صورت گرفته و آیا این چرایی این مسأله درد ناک ریشه یابی شده است؟

۲۱- آقای استاندار آیا واقعا شما خود را مثل استاندار علی (ع) میدانید؟ آیا شما مثل سلمان استاندار مدائن هستید؟ اگر هستید که انجام وظیفه کردید و اگر نیستید کسب کنید وگرنه کنار بروید؟

وَآخِرُ دَعْوَاهُمْ أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
حزب موتلفه اسلامی استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار