با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان و با همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار شد:
در مراسمی که به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان و شهرداری همدان برگزار شد از ۴۰ دانش‌آموز برتر پویش «رفیق خوشبخت من» تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ 26 January 2021

در مراسمی که روز دوشنبه به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان و شهرداری همدان برگزار شد از ۴۰ دانش‌آموز برتر پویش «رفیق خوشبخت من» تجلیل شد.

به گزارش تابناک همدان؛ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع دانش‌آموزان گفت: با اطمینان می‌گویم که بصیرت، تلاش و پشتکار شما زمینه‌ساز پیشرفت کشور عزیزمان خواهد بود و قطعا شما عزیزان از نخبگان، مدیران و فرهیختگان آینده هستید.

اکبر کاووسی‌امید با اشاره به اینکه حاج قاسم، هم قهرمان وطن و هم قهرمان امت اسلامی بود، گفت: همگی باید به جامعه مهدوی و تمدن نوین اسلامی فکر کنیم و بزرگ و جهانی بیندیشیم و با مد نظر قرار دادن سیره حاج قاسم همانند او مجاهد و سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

وی همچنین گفت: از شما و همه دانش‌آموزان نخبه همدانی دعوت می‌کنم در مرکز نوآوری شهرداری همدان حضور پیدا کنید و با ارائه راهکار و روش‌های مناسب و با همفکری، مسائل فرهنگی و مشکلات مدیریت شهری را حل و فصل کنیم.

در ادامه نیز معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار همدان گفت: در بهمن ماه مرکز نوآوری شهرداری همدان افتتاح خواهد شد که شما دانش‌آموزان می‌توانید ایده‌های خلاقانه خود را در این مرکز شکوفا کنید و با شرکت در کارگروه‌های مختلف در موضوعات مختلف ایده‌پردازی کنید و با ارائه راهکار‌های مفید گره‌گشای مسائل مختلف شهرمان باشید.

روح الله وجدی‌هویدا همچنین با قدردانی از اجرای موفق این پویش، گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان آمادگی دارد در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی میزبان فعالان این عرصه به‌ویژه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان باشد.

معاون واحد برادران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان نیز گفت: در ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پویشی به نام «رفیق خوشبخت من» برگزار شد که ۳۸۰ دانش‌آموز از سراسر استان در این پویش شرکت کردند.

محمدصالح زارعی ضمن تشکر از حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان گفت: دانش‌آموزان با انتخاب هشتک‌هایی مرتبط با شهادت سردار سلیمانی و فضاسازی پس‌زمینه و انتخاب موقعیت مناسب به عکاسی پرداختند و در نهایت خود دانش‌آموزان هم قضاوت این پویش را برعهده گرفتند که در این میان ۴۰ تصویر از خلاقانه‌ترین ایده‌ها و عکس‌ها، برنده نهایی پویش «رفیق خوشبخت من» شد.

لازم به ذکر است ۴۰ هدیه توسط شهرداری منطقه چهار تهیه شده بود که در پایان این مراسم با اهدای این جوایز از ۴۰ دانش‌آموز برتر در این پویش تقدیرشد.
 
منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه چهار همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار