صوفی شهردار همدان به همراه دهبانی صابر مدیر منطقه یک، فتحیان نسب معاون شهرسازی و علی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری از روند عملیات اجرایی پروژه هایی، چون احداث زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای شهرداری، استانداردسازی و پیاده رو سازی بلوار شهید اسلامیان، احداث کندرو و پیاده رو خیابان سعدیه، پارک‌های نواری پل نیازمند و هنرستان در سطح منطقه یک بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ 21 January 2021
صوفی شهردار همدان به همراه دهبانی صابر مدیر منطقه یک، فتحیان نسب معاون شهرسازی و علیضمیر معاون خدمات شهری شهرداری از روند عملیات اجرایی پروژه هایی، چون احداث زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای شهرداری، استانداردسازی و پیاده رو سازی بلوار شهید اسلامیان، احداث کندرو و پیاده رو خیابان سعدیه، پارک‌های نواری پل نیازمند و هنرستان در سطح منطقه یک بازدید کردند.

به گزارش تابناک همدان؛ شهردار همدان گفت در سالیان گذشته با فرا رسیدن فصل زمستان شاهد کاهش عملیات عمرانی و یا حتی تعطیلی پروژه‌ها در سطح شهر بودیم، اما در طی بازدیدی که در روز جاری از پروژه‌های منطقه یک صورت پذیرفت با وجود تعطیلی رسمی و فصل سرد سال، تمهیدات لازم برای اجرای مناسب پروژه‌ها در این فصل اندیشیده شده و تمامی پروژه‌ها با توان و ظرفیت بالایی در حال انجام هستند که همین امر باعث افزایش سرعت در تحویل پروژه‌ها به شهروندان خواهد بود.
 
وی ادامه داد با توجه به شرایط آب و هوایی شهر همدان، یکی از نکات مهم در افزایش بهره وری و سرعت پروژه‌ها افزایش فصول کاری است که با فعال کردن پروژه‌ها در فصل‌های سرد سال مانند پاییز و زمستان امکان پذیر است و منطقه یک شهرداری توانسته است این مهم را به خوبی در اجرای پروژه‌ها به نمایش بگذارد.
 
دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری عنوان کرد عملیات اجرایی پروژه احداث زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای شهرداری ۵ هزار متر مربع است که از ابتدای آذر ماه با اعتباری ۵۳ میلیارد ریالی آغاز شده و هم اکنون مراحل انتهایی خاکبرداری آن در حال انجام است، که پس از آن عملیات بتن ریزی و لایه‌های زهکش اجرا خواهند شد.
 
مدیر منطقه یک با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم در منطقه یک ایجاد فضایی مناسب برای تفریح و سرگرمی خانواده‌ها به همراه کودکانشان است عنوان کرد در سالجاری عملیات اجرایی دو پارک نواری در هنرستان و پل نیازمند آغاز شد که هم اکنون در مراحل پایانی به سر می‌برند.
 
دهبانی صابر گفت مساحت پارک نواری کمال آباد و هنرستان هفت هزار متر مربع می‌باشد که با اعتباری ۱۳۰ میلیارد ریالی در حال انجام است و می‌تواند با افزایش سرانه فضای سبز شهروندان تاثیر به سزایی در سلامت جسمی و روانی آن‌ها داشته باشد.
 
مدیر منطقه یک همچنین از اجرای عملیات نهایی زیرسازی و پیاده رو سازی پارک نواری پل نیازمند خبر داد و گفت این پارک مساحتی بیش از ده هزار متر مربع دارد و با توجه به اینکه به موازات خیابان جهان نما است می‌تواند مسیر مناسبی برای پیاده روی شهروندان در تمامی ایام سال باشد، گفتنی است این پارک با اعتباری ۱۴۰ میلیارد ریالی در حال انجام است.
 
دهبانی صابر با بیان اینکه از دیگر پروژه‌های در حال اجرا می‌توان به احداث کندرو خیابان سعیدیه اشاره کرد گفت یکی از مشکلات ترافیکی که شهروندان طی سالیان اخیر با آن روبرو بودند ورودی خیابان سعیدیه از سمت بلوار ارم بود که به دلیل سرعت بالای خودرو‌ها هنگام ورود به این خیابان دچار سانحه می‌شدند، از این رو عملیات اجرایی این کندرو در حال اجراست و با اتمام این پروژه شاهد تسهیل عبور و مرور شهروندان از این خیابان خواهیم بود.

همچنین وی از پایان عملیات استاندارد سازی پیاده رو بلوار شهید اسلامیان با مساحتی نوزده هزار متر مربعی تا روز‌های آینده خبر داد و گفت این پروژه که اعتباری ۸۰ میلیارد ریالی داشت مطابق با استاندارد‌های روز در جهت تسهیل تردد و عبور و مرور شهروندان در مراحل پایانی به سر می‌برد که در آن تمامی قوانین و ضوابط پیاده رو سازی اجرا شده است و می‌توان به استاندارد‌های مخصوص افراد کم توان جسمی، سطح شیب بندی، عدم وجود پله و دسترسی به کوچه‌ها اشاره کرد.

دهبانی صابر گفت هم اکنون نیز در این بلوار عملیات اجرای رفوژ وسط با اعتباری در حال انجام است که پس از آن کاشت درختچه‌های زینتی و نورپردازی آن‌ها در دستور کار قرار دارد.


منبع: روابط عمومی منطقه یک شهرداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار