معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از استاندارد سازی و تعویض یک هزارو ۸۵۷ رشته انشعاب فرسوده در بخش شهری طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ 20 January 2021
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از استاندارد سازی و تعویض یک هزارو ۸۵۷ رشته انشعاب فرسوده در بخش شهری طی سال جاری خبر داد.

به گزارش تابناک همدان؛ حمید رضا نیکداد ضمن اشاره به برخی اقدامات انجام شده در سال جاری، با بیان اینکه جلوگیری از هدررفت آب باتعویض، بازسازی واستاندارد سازی تاسیسات فرسوده امکان پذیراست، گفت:درهمین راستا اصلاح و بازسازی ۳۳۲ رشته انشعاب وتعویض ۲ هزارو ۴۴۰ دستگاه کنتورمعیوب مشترکین در بخش شهری عملیاتی شد. 

وی همچنین به نشت یابی در ۲۸۴ کیلومترشبکه توزیع آب در بخش شهری اشاره و عنوان کرد: در راستای جلوگیری از هدررفت منابع آبی، بازسازی و نوسازی ۵.۳ کیلومتر لوله‌های شبکه توزیع آب در بخش شهری و ۳.۵ کیلومتر در بخش روستایی عملیاتی شد.

نیکداد در ادامه به بازسازی و نوسازی ۲.۰۳ کیلومتر لوله فرسوده خط انتقال در بخش روستایی خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری اجرای ۷.۳ کیلومتر خط انتقال آب در بخش روستایی نیزمحقق شد.

وی با تاکید براینکه حفظ منابع آبی موجود دراولویت اقدامات ما قرار دارد بیان کرد: به همین منظور در سال جاری شناسایی ۱۰۳۸ رشته انشعاب غیرمجاز، قطع ۴۹۱ رشته از انشعابات مذکور و تبدیل ۵۳۳ رشته انشعاب غیر مجاز به مجاز در بخش شهری عملیاتی شد.

وی دربخش دیگری ازسخنانش به توسعه شبکه توزیع و نصب انشعابات جدید اشاره کرد و گفت: برهمین اساس توسعه ۹.۶۵ کیلومتر شبکه توزیع در بخش روستایی، نصب ۷ هزارو ۲۸۰ رشته انشعاب برای مشترکین جدید شهری و نصب ۲ هزارو ۳۹۰ رشته انشعاب مخصوص مشترکین جدید روستایی اشاره کرد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان در بخش دیگری ازسخنانش با اذعان به اینکه جدا سازی سامانه آبیاری فضای سبز از آب شهری از جمله اقدامات اثر گذار در راستای حفظ منابع آبی می‌باشد، عنوان کرد: برهمین اساس جداسازی ۶ رشته آب فضای سبزاز آب شهری محقق شد.

وی در ادامه به دیگراقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: نصب ۴۱۸ کیلو وارخازن در تابلو‌های برق در بخش شهری و ۷ کیلو وار در بخش روستایی طی سال جاری عملیاتی شد. 

نیکداد همچنین ضمن اشاره به استاندارد سازی ۴ دستگاه تابلو‌های برق در بخش شهری و ۸۲ دستگاه در بخش روستایی خاطرنشان کرد:در سال ۹۹ اجرای سیستم اسکادا در ۲ روستا، اجرای ۱ کیلومترخط انتقال برق در بخش روستایی واحداث ۲ باب پست برق هوایی با قدرت ۷۵ کیلوولت آمپر در بخش روستایی اجرایی شد.

وی درنهایت از تعمیر و تعویض ۱۰ دستگاه ترانس در بخش روستایی و تکمیل و بازسازی سیستم اسکادا در ۹۹ روستا طی سال جاری خبر داد.
 
منبع: روابط عمومی آبفای استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار