اولین مجمع شرکت سرمایه گذاری استان همدان فردا سه شنبه مورخ ۳۰ دی ماه ۹۹راس ساعت ۱۳ بصورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲ 18 January 2021

اولین مجمع شرکت سرمایه گذاری استان همدان فردا سه شنبه مورخ  ۳۰ دی ماه ۹۹راس ساعت ۱۳ بصورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: حضور سهامداران (دارندگان سهام عدالت که به روش غیرمستقیم سهام خود را آزاد کردند) در این مجمع از طریق مراجعه به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه ممکن است.

سید ناصر محمودی خاطر نشان کرد: سهامداران برای حضور در مجمع الکترونیک گام‌های زیر را طی کنند. 

ثبت نام در سایت سجام و انجام احراز هویت

ورود به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه

دسترسی به مجامع آنلاین در درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه


وی افزود: دارندگان غیر مستقیم سهام عدالت پس از تکمیل فرایند سجامی شدن و دریافت پیامک مبنی بر اینکه شما سجامی شدید؛ می‌توانند با مراجعه به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به نشانی ddn.csdiran.ir علاوه بر مشاهده کامل پرتفوی سهام خود، در مجمع الکترونیک فعال حضور یابند.

محمودی گفت: ورود به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه برای سهامداران سجامی شده (حقیقی/حقوقی) با کدملی/شناسه ملی، کد تایید و رمز عبور امکان‌پذیر است.

 محمودی در خصوص راهنمای حضور گفت: افراد پس از ورود به درگاه و مشاهده سبد دارایی خود با کلیک بر روی «مجامع الکترونیکی» در «حضور در مجمع الکترونیک»، لیست مجامع الکترونیکی فعال را مشاهده خواهید کرد. راهنمای حضور در مجمع نیز برای مشاهده سهامداران قرار داده خواهد شد.

 محمودی تصریح کرد: با توجه به اینکه تنها سهامداران و نمایندگان قانونی آن‌ها امکان حضور در مجمع دارند؛ مجامع الکترونیک تنها برای این اشخاص فعال شده و قابل مشاهده می‌باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار