محمد حسین مرادی با حضور در دفتر مدیرکل اموربانوان استانداری همدان به بیان اهداف پویش ملی "«من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» پرداخت.
کد خبر: ۹۳۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ 13 January 2021
محمد حسین مرادی با حضور در دفتر مدیرکل اموربانوان استانداری همدان به بیان اهداف پویش ملی "«من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» پرداخت.

به گزارش تابناک همدان در این نشست مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اهمیت ترویج و گسترش فرهنگ مشارکت‌های مردمی در بین اقشار مختلف مردم اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح علاوه بر فرهنگ‌سازی کار خیر مدرسه‌سازی ,بهره‌گیری از ظرفیت و توان بانوان در مشارکت‌های خرد مردمی در این امر خیر است.
 
وی با حضور 46 خیّر مدرسه ساز خانم در استان همدان که اقدام به ساخت مدرسه نموده اند یادآوری نمودند به همت این بانوان 6000 هزار نفر از دانش آموزان استان در کلاسهایی درس می خوانند که به دست پرتوان بانوان مدرسه ساز ساخته شده است.

 مرادی با اشاره به تحقق صد در صدی میزان برآورد مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی طی سال جاری گفت: در بحث مشارکت‌های خرد طرح تحولی آجر به آجر نیز امیدواریم با اجرای پویش "من مادرم بچه های ایران فرزندمن" بتوانیم به هدف گذاری مطلوب برسیم.

وی ادامه داد: از محل کمک‌های جمع‌آوری شده مرحله اول طرح آجر به آجر که در ماه محرم اجرا شد، عملیات اجرایی اولین مدرسه این پویش در شهرستان فامنین در هفته آینده آغاز خواهد شد و ان‌شاءلله پس از پایان پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزند من» یک پروژه نیز اجرا خواهد شد.


مدیرکل امور بانوان استانداری همدان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت حضور بانوان در کارهای خیر ,ضمن تقدیر از اقدامات فرهنگی نوسازی مدارس در جلب و جذب خیرین با اشاره به وجود بیش از  20هزار کارمند شاغل در سطح استان میتوان از ظرفیت این بانوان در این پویش مادرانه نهایت استفاده را نمود.

عایمحمدی با اشاره به معضل عدم وجود فضای ورزشی مناسب برای دختران مخصوصا در مدارس مناطق کم برخوردار از مدیرکل نوسازی مدارس درخواست نمودند علاوه بر لحاظ نمودن این فضاها برای مدارس دخترانه به زیبا سازی و ایجاد فضای سبز مناسب در مدارس اهتمام ویژه داشته باشند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار