مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند خبر داد:
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند از پیشرفت ۵۵ درصدی عملیات اجرایی توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 09 January 2021
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند از پیشرفت ۵۵ درصدی عملیات اجرایی توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر نهاوند خبر داد.

 به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه عملیات اجرایی توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر نهاوند از خردادماه سال جاری کلید خورد، گفت: عملیات مذکوردر قالب عقد ۳ قرارداد توسعه شبکه به طول ۱۰ کیلومتر از محل اعتبارات عمرانی با صرف ۵۴ میلیارد ریال اعتبار تعریف شده است.

هاشم ده پهلوان همچنین با بیان اینکه در راستای عملیاتی یاد شده، عقد ۳ قرارداد نصب انشعابات از محل اعتبارات تبصره ۲ و ۳ و جاری شرکت به مبلغ بیش از ۷ میلیارد ریال و نصب یک هزارو ۲۰۰ فقره انشعاب فاضلاب در حال اجرا می‌باشد.

وی ضمن ارائه گزارشی در همین رابطه اعلام کرد: پروژه مذکور در حال حاضر با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام می‌باشد و تا کنون ۵ هزارو ۵۰۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر نهاوند اجرایی شده است.

ده پهلوان همچنین عنوان کرد:این عملیات دربلوار شهید بهشتی، کوی امام حسن، بلوار چمران، مدرس ومناطق پیرامونی فرمانداری به اتمام رسیده است که با پیگیری‌های صورت پذیرفته که انتظار می‌رود تا پایان سال جاری با تخصیص اعتبارات لازم ضمن انجام تعهدات، همشهریان و مشترکین عزیز از خدمات اتصال به شبکه جمع آوری فاضلاب بهره‌مند شوند.

وی در نهایت اعلام کرد: توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در ادامه در کوچه‌های خیابان رسالت نهاوند عملیاتی خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار