آئین قدردانی از عوامل گشت باغات واحد کنترل ساختمان اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان در محدوده گنج نامه و عباس آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 02 January 2021
قدردانی از عوامل گشت باغات واحد کنترل ساختمان
این امر پیرو شناسایی و تحویل سارق تحت تعقیب به نیروی انتظامی با حضور رئیس پلیس پیشگیری استان همدان در دفتر مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری صورت پذیرفت. 

به گزارش تابناک همدان؛ در این مراسم سرهنگ مهرآذین به نمایندگی از سردار امیری مراتب قدردانی فرماندهی انتظامی استان همدان را در خدمت خالصانه عوامل اجرایی واحد کنترل ساختمان را به مدیر پیشگیری و همکاران ایشان اعلام نمود و ابراز امیدواری کرد با حضور همکاران اداره پیشگیری در کنار عوامل انتظامی در ارتقای امنیت شهر بالاخص باغات واقع در گنج نامه، عباس اباد، حیدره و ... کمک قابل توجهی صورت پذیرد.

در انتهای مراسم محمدعلی گلشن ضمن تشکر از همکاران تلاشگر خود در آن حوزه چنین اظهار داشت: عوامل اجرایی ما در حوزه باغات واحد کنترل ساختمان به صورت بیست و چهار ساعته بر ساخت و ساز‌ها در باغات شهر همدان نظارت دارند و می‌توانند همراه با نیرو‌های خدوم و تلاشگر انتظامی در تامین امنیت منطقه تاثیرگذار بوده و این امر را وظیفه خود میدانیم کمک حال باغداران همدانی در حفظ امنیت و آرامش آن‌ها باشیم.

در همین راستا به رسم یادبود به پاس زحمات جناب سرهنگ مهرآذین در پیگیری برای تشکیل و راه اندازی یگان حفاظت شهرداری همدان تصویر زیبایی از میدان حضرت امام خمینی (ره) که توسط جناب آقای مصطفی شیرمحمدی مدیر مسئول فعلی روزنامه هگمتانه خلق شده به وی اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار