سرپرست تیم پاس گفت: وضعیت پاس آتش زیرخاکستر است و این رویه قطعا ضرر جبران ناپذیر را به این تیم می‌زند.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ 02 January 2021
میثم ناصرنژاد افزود: تاکنون آیا کسی پیدا شده یک بسته آب معدنی برای تیم هزینه کند؟ حتی به عنوان قرض آیا کسی پیدا می‌شود برای تیم هزینه کند؟ پاس بدون عظیمی به بیراهه می‌رود. تا به امروز هیچ فردی به اندازه امیر عظیمی برای تیم پاس هزینه نکرده است و در مقابلش چه سودی داشته است؟

به گزارش تابناک همدان، وی اضافه کرد: آقایان چرا نمی‌خواهند این وضعیت را درک کنند که کسی شهامت امیر عظیمی را ندارد که برای تیم هزینه کند. 

ناصرنژاد یادآور شد: حتی آقای صوفی در مقام شهردار و رییس هیات فوتبال همدان تا به اینجا فراتر از انتظار برای تیم پاس از اعتبار خود هزینه کرده و شاهد موضوع فدراسیون نشین‌ها هستند که چگونه برای پاس از اعتبارش هزینه کرد.

وی بیان کرد: حالا کار به جایی رسیده که صورتجلسه فی مابین مسوولان که کاملا شفاف و مورد تایید آن‌ها است، گیر امضا مانده و این مساله بلاتکلیفی محض را در تیم ایجاد کرده و سرمربی تیم نیز نگران مسایل خارج از مستطیل سبز است.

وی افزود: چگونه می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که سرمربی تیم تمرکزش بر مسایل فنی باشد وقتی بیرون از زمین با چالش‌های متعدد مواجه است.

سرپرست تیم پاس اظهار داشت: آقایان تکلیف را روشن کنند که به دنبال چه هستند و چه ایرادی در موضوع است که نمی‌خواهند تکلیف مدیریتی باشگاه و سایر مسایل حل و فصل شود. گناه امیر عظیمی در چیست که در این مدت بدون حکم و حق اختیارتام هزینه‌های جاری تیم را متقبل شده است. آیا وظیفه‌ای در قبال تیم دارد یا اینکه مالک پاس است.

وی گفت: به شخصه شاهد هستم که در این ماه‌ها عباس صوفی رییس هیات فوتبال پیگیری مجدانه از تیم داشته و آقای محمدی به نمایندگی از دکتر حاجی بابایی نماینده مجلس با وجود دلخوری‌های به حق از اشتباهات فصل قبل، پاشنه کشیده به دنبال حل و فصل مسایل تیم است. چرا برخی قصد دارند دلسوزان و زحمت کشان پاس را مقابل هم قرار دهند و از این وضعیت چه چیزی نصیبشان می‌شود.

ناصرنژاد افزود: هفته‌ها از تمرین و فعالیت تیم سپری می‌شود و مدام به پاشازاده خرده می‌گیرند چرا در همدان استقرار دائمی ندارد. آیا وی که مربی سرشناس و نام آشنای فوتبال کشور است، این تمرکز را پیدا می‌کند که در آرامش پاس را به سر منزل مقصود برساند. اگر ایراد در مسایل فنی داشت عقبه مربیگری او نیز مملو از کارنامه‌ای سیاه بود.

وی با قدردانی از کانون هواداران تیم پاس گفت: علی صمدی به عنوان رییس کانون هواداران پاس به خوبی آگاه به شرایط فعلی است و با استقلال فکری، اظهارنظر می‌کند. هواداران نیز او را به عنوان مسوول کانون قبول دارند و هرگز پنهان کاری بین ما وجود ندارد. در ساعات اخیر نیز کاملا از جریان‌های پیش آمده با مستندات اطلاع یافت و اگر ابهامی در ذهن هوادار وجود دارد، می‌توانند از وی استعلام بگیرند.

سرپرست پاس خواستار تعیین تکلیف صورت جلسه فی مابین مسوولان شد و افزود: دستگاه ورزش به عنوان پدر ورزش استان و تیم پاس بهتر است این مهم را اولویت قرار دهد در غیر اینصورت آسیب جبران ناپذیر پیش روی پاس است که جبران آن را بعید می‌دانم
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار